• امروز : سه شنبه - ۲۹ اسفند - ۱۴۰۲
  • برابر با : 10 - رمضان - 1445
  • برابر با : Tuesday - 19 March - 2024
8

پاشازاده: حرفم را در زمین زدم/۱۰۰ درصد به شاهین امیدوارم/باید بیشتر گل می زدیم

  • کد خبر : 12887
  • 12 مرداد 1399 - 9:34
مهدی پاشازاده بیان کرد: بازی خوب بود، از اول بازی در دست گرفتیم، در نیمه اول دو گل زدیم و نیمه دوم دفاع کردیم. موقعیت داشتیم و باید بیشتر گل می‌زدیم. البته تیم حریف هم یکی دو موقعیت داشت.

سرمربی شاهین شهرداری بوشهر گفت: گفتم حرفم را در زمین می‌زنم و حرفم را در زمین تیم میزبان(پارس جنوبی جم) زدم.

به گزارش آوای بوشهر؛ مهدی پاشازاده که شامگاه شنبه تیمش دو بر صفر پارس جنوبی جم را در خانه حریف شکست داد، بیان کرد: بازی خوب بود، از اول بازی در دست گرفتیم، در نیمه اول دو گل زدیم و نیمه دوم دفاع کردیم. موقعیت داشتیم و باید بیشتر گل می‌زدیم. البته تیم حریف هم یکی دو موقعیت داشت.

او در پاسخ به اینکه چرا مرتب به داور اعتراض می‌کرد، افزود: درباره عملکرد داور کارشناسان باید نظر دهند. عرف است تیم داوری موقعیت‌‎های ۵۰ به ۵۰ را به میزبان می‌دهند، ولی یکی هم به مهمان می‌دهند ما که هم در خانه و هم بیرون خانه ۵۰ به ۵۰ را به حریفمان می‌دهند.

سرمربی شاهین شهرداری بوشهر با اشاره به حواشی اخیر، تاکید کرد: سه روز گذشته سخت‌ترین روز‌های فوتبال من بود، چون می‌خواستند اسممم را خراب کنند. اما این‌ها روی من و تیمم تاثیر نخواهد داشت.

پاشازاده عنوان کرد: حتی دیروز هم به بازیکنان ما زنگ زدند. ما از پلیس فتا پیگیری می‌کنیم.

او ادامه داد: نتیجه آزمایش دوپینگ آقای ماهی مشخص است، این بچه را اذیت نکنید.

سرمربی شاهین شهرداری بوشهر گفت: این همه هجمه علیه تیم من و نام من انجام گرفت. من برای مملکت زحمت کشیدم. در تیم ملی حقم را خوردند. اولین کسی بودم که در آلمان مدرک مربی گری گرفتم و با پنج تیم قهرمان شدم.

پاشازاده ادامه داد: گفتم حرفم را در زمین می‌زنم و حرفم را در بازی با پارس جنوبی زدم.  اگر با من مشکل دارید در زمین رو به رو شوید، ولی بیرون زمین، نزنید. یک ذره وجدان داشته باشید.چرا وقتی زورتان به یک نفر نمی‌رسد و زمانی که یک نفر موفق می‌شود می‌خواهید او را پایین بکشید.

او افزود: شاهینی که هر بازی ۴ یا ۵ گل می‌خورد، کاری کردم که در زمین حریف دو گل زد در حالی که پارس جنوبی از همه نظر از ما بالاتر است.

سرمربی شاهین شهرداری بوشهر با اشاره به توصیه‌هایی که به او صورت گرفته درباره داشتن تیم خبری و …، عنوان کرد: انگار باید تیم ضدمین و تیم جاسوسی داشته باشم. من به چه کسی باید تهمت بزنم؟ چرا قبل از بازی این همه زنگ می‌زنند و به بازیکنان می‌گویند دوپینگ می‌کنید؟ کاری کردند که تیم تضعیف شود همه کار کردند. برخی از خبرنگاران هم وارد این ماجرا شدند. همه کسانی که این کارها را کردند به خدا واگذار می‌کنم.

پاشازاده بیان کرد: اول بازی سمت هیچ مربی نمی‌روم. در بازی هم کاری ندارم اما آخر بازی ۶ گل هم بخورم می‌روم به مربی تبریک می‌گویم. سعی نکنید بیرون زمین نتیجه را رقم بزنید.

او تاکید کرد: من عاشق تکنیک هستم عاشق این هستم که با چند جوان کار کنم و این کار لذت بخش است. 

سرمربی شاهین شهرداری بوشهر گفت: از بازیکنانم به طور کامل راضی بودم. نسبت به بازی سایپا بهتر بودیم و در بازی آینده بهتر خواهیم بود. ۱۰۰ درصد به تیم امیدوارم.

گفتنی است سرمربی پارس جنوبی جم نه در نشست خبری قبل از بازی و نه پس از آن شرکت نکرد.

لینک کوتاه : https://avayebushehr.ir/?p=12887

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در آوای بوشهر منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.