• امروز : سه شنبه - ۲۹ اسفند - ۱۴۰۲
  • برابر با : 10 - رمضان - 1445
  • برابر با : Tuesday - 19 March - 2024
3

پیام تبریک رییس شورای راهبردی پارس به مناسبت فرا رسیدن روز ملی صنعت پتروشیمی

  • کد خبر : 15249
  • 07 دی 1401 - 23:22
رییس شورای راهبردی شرکت های پتروشیمی منطقه پارس با صدور پیامی ۸ دی ماه، روز ملی صنعت پتروشیمی را به صنعتگران و فعالان صنعت پتروشیمی سراسر کشور و فعال در منطقه پارس تبریک گفت.

متن کامل پیام دکتر حجت نظری به شرح ذیل است؛
بسم الله الرحمن الرحیم
در تقویم شکوهمند جمهوری اسلامی ایران، هشتم دی ماه را به عنوان روز ملّی صنعت پتروشیمی نامگذاری کرده اند، روزی باشکوه برای یادآوری تلاش های صنعتگرانی که با همت و تلاش خود برای اعتلای نام ایران عزیز در حال تلاش و کوشش هستند.
همکاران ما در قالب مدیران،کارکنان، مهندسان، متخصصان، کارگران و کارمندان ، شرکتهای همکار و پیمانکاران و‌کارکنان خدوم این‌واحدها در پایتخت انرژی کشور ، در جنوبی ترین نقطه ایران اسلامی و‌ در همسایگی با آب های نیلگون خلیج تا ابد فارس در صنعت بالنده پتروشیمی با تمام وجود خود را وقف سازندگی ، پیشرفت و‌توسعه همه جانبه ایران اسلامی کرده اند و شاید این روز فرصتی زیبا باشد برای قدردانی از این تلاشگران ارجمند.
صنعت پتروشیمی منطقه پارس، در کنار انجام رسالت خود در راستای تولید ، ارزآوری ، ایجاد ارزش افزوده و تلاش برای خودکفایی همه جانبه ایران اسلامی و با نقش متعالی در چرخه صنعت، اقتصاد و حوزه انرژی کشو‌ر ، با پایه گذاری و تشکیل شورای راهبردی شرکت های پتروشیمی این منطقه در سال های اخیر تمام سعی و همت خود را برای مشارکت در اجرای رسالت ها در حوزه ایفای مسولیت های اجتماعی در استان بوشهر به کار گرفته است.
در سال ۱۴۰۱ این شورا تا کنون، با همت مدیران عامل شرکت های پتروشیمی منطقه پارس قریب به هزار و چهارصد میلیارد ریال در اجرای پروژه های مختلف عمرانی، فرهنگی، اجتماعی ، ورزشی و …. مشارکت داشته است که این عدد تا پایان سال چندین برابر خواهد رسید.
به عنوان‌نمونه مشارکت در طرح آب رسانی سیراف به جم ، مشارکت در‌ تکمیل سد اخند، مشارکت در‌تکمیل پروژه مجتمع فرهنگی هنری عسلویه ، مشارکت در‌ خدمات رسانی به مدارس و مجموعه های آموزشی، کمک به فعالیت های حوزه ورزش، تربیت بدنی، جوانان و ازدواج آسان ، مشارکت در بهسازی و‌رفع مشکلات بیمارستان های جنوب استان بوشهر، راه اندازی مرکز تحقیقات کار عسلویه ، مشارکت در ساخت ۵ مدرسه در شهرستانهای عسلویه،جم و کنگان ،تامین دستگاههای دیالیز بیمارستان دیّر، راه اندازی مرکز تخصصی فنی و حرفه ای علوم دریایی دیٌر، بزرگداشت مقام ایثارگران‌و‌جانبازان، تجلیل از والدین گرانقدر شهدا، مشارکت در برگزاری اردوهای راهیان نور ، اردوی دانشجویان نخبه دانشگاههای بزرگ در منطقه و بیش از ۵۰پروژه دیگر از جمله فعالیتهای در حال اقدام یا اتمام شده شورای راهبردی شرکت‌های پتروشیمی منطقه پارس است، که با همت مدیران محترم شرکتها و به نیابت از پتروشیمی های مستقر در‌منطقه پارس اجرایی شده است.
مجددا ضمن تبریک روز ملّی صنعت پتروشیمی به تمامی تلاشگران این صنعت در تمام نقاط ایران اسلامی عزیز، خصوصا همکاران پرتلاش در منطقه ویژه پارس که در اقتصاد ملی نقشی ارزنده از خود بجا گذاشته اند، برای تمامی عزیزان در صنعت پرافتخار پتروشیمی از درگاه خداوند متعال آرزوی توفیقات روز افزون و سربلندی می نمایم.

لینک کوتاه : https://avayebushehr.ir/?p=15249

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در آوای بوشهر منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.