• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 20 - رمضان - 1445
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
6

پیام تبریک فرماندار شهرستان جم به مناسبت سال نو

  • کد خبر : 2204
  • 01 فروردین 1392 - 23:18

پیام فرماندار شهرستان جم به مناسبت سال نو

به گزارش  آوای جم به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان جم؛عبدالرسول زارع فرماندار جم در پیامی سال نورا به مردم شریف شهرستان جم وهم استانیهای عزیز تبریک گفتند.

متن پیام بدین شرح است:

 

یا مقلب القلوب و الابصار، یا مدبر اللیل و النهار،یا محول الحول و الاحوال، حول حالنا الی احسن الحال.

 

بار دیگر نوروز ایرانی فرا رسید تا غبار کهنگی  را از چهره طبیعت زدوده , شکوفه لبخند و نهال امید را در قلبمان بارور سازد و نوروز، روز نو شدن، روز تازگی و طراوت و روز تولد دوباره گیتی است, روزی که تعلق خاطر طبیعت با رنگ و سبزه است و هستی مفهومی از میلاد.

اینجانب نیز به نوبه خود فرارسیدن بهار طبیعت ونوروز باستانی را به بهار حقیقی انسان ها، امام عصر(ع)، رهبری معظم انقلاب،‌ ملت شریف ایران مردم شریف وادب پرورشهرستان جم به ویژه ، ‌خانواده گرانقدر شهیدان و ایثارگران وجانبازان سرافراز صمیمانه تبریک عرض می‌نمایم.

ایشان با اشاره به نامگذاری سال جدید از سوی مقام معظم رهبری به سال ((حماسه سیاسی وحماسه اقتصادی ))افزود: حماسه سیاسی در واقع عنوان بامعنایی از نمادهای اعتقادی و ملی ما است؛ امیدوارم در سال ۹۲ هم در عرصه سیاسی در انتخابات ۲۴ خرداد و هم در عرصه های بین‌المللی شاهد موفقیت‌های روزن‌افزونی برای کشور باشیم و در عرصه اقتصاد هم حل مشکلات، افزایش تولید ملی و زمینه‌سازی بیشتر برای فعالیت‌های اقتصادی رقم بخورد.

اینجانب با توسل و آرزوی تعجیل در فرج قطب عالم امکان حضرت بقیه الله الاعظم (عج) و با آرزوی مزید عزّت و دوام صحت برای مقام عظمای ولایت ،وهمه خدمتگزارن صدیق به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به ویژه دولت احیا کننده گفتمان امام انقلاب جناب آقای دکتر احمدی نژاد حلول سال ۱۳۹۲ را به مردم غیور ، صبور و ولایتمدار شهرستان جم تبریک و تهنیت عرض نموده و برای همگان از درگاه خداوند رحیم سالی سرشار از تقوی و رستگاری ، سلامتی و شادکامی ،اخلاق و معنویت ، رحمت و برکت و صلح و صفا و صمیمیت مسئلت می نمایم.

 

عبدالرسول زارع

فرماندار شهرستان جم

 

لینک کوتاه : https://avayebushehr.ir/?p=2204

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در آوای بوشهر منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.