• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 20 - رمضان - 1445
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
6

پیام مدیرعامل شرکت پالایش گازفجرجم به مناسبت دهه مبارک فجر

  • کد خبر : 2063
  • 11 بهمن 1391 - 11:26

مهندس اسلامی مدیرعامل شرکت پالایش گازفجرجم در پیامی فرا رسیدن دهه مبارک فجر را به عموم کارکنان و خانواده های شریف آنان تبریک گفت.

متن پیام به این شرح است:
بسم الله الرحمن الرحیم
سالروز ورود تاریخی حضرت امام (ره) و آغاز سی و چهارمین بهار افتخارآمیز و شکوهمند انقلاب اسلامی و ایام ا… دهه مبارک فجرراخدمت همه همکاران عزیز در شرکت پالایش گازفجرجم و خانواده محترمشان و مردم شریف ایران اسلامی تبریک و تهنیت عرض می نمایم.

اینک در حالی به استقبال سالگردپیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی می‌رویم که شرکت پالایش گازفجرجم درادامه فعالیت های شبانه روزی خود گام های بلندی را در راستای تولید مستمرو حداکثری گازوپالایش آن برداشته است.خداوند بزرگ ومنان را شاکریم که بزرگترین پالایشگاه گازی کشوردر سال جاری نیز بدون هیچ گونه وقفه ای، کارتولید خود را استمرار بخشیده است وحتی گام های بزرگ تری نیز در این راستا خواهد برداشت وبه زودی شاهد راه اندازی پروژه های مهمی در این شرکت خواهیم بود.فرصت را غنیمت می شمارم واز همه نیروهای انسانی پالایشگاه که واقعا در این راه تلاشی خستگی ناپذیر دارند تقدیر وتشکر می کنم.
شرکت پالایش گازفجرجم خدمت همه جانبه به ساکنین شهرک های مسکونی را نیزیکی ازمسولیت های مهم خود می داند ویقینا رضایتمندی این خانواده ها ،گامی بزرگ درجهت دستیابی به تولید بیشتردر پالایشگاه ههای گازی خواهد بود.در طول ماههای گذشته اقدامات مهمی درشهرک های مسکونی رخ داده است و بسیاری از موانع ومشکلات پیش رو برطرف شده است و بستر فعالیت دوچندان برای رفاه ورضایت خانواده ها درحال شکل گرفتن است .
شرکت پالایش گازفجرجم باافتخارکامل وبا پذیرفتن مسئولیت راهبری این شهرک‌ها وپرداختن حجم عظیم مطالبات(۲۶ میلیارد تومان) اکنون نیزبه دنبال خدمتی مضاعف به شرکت های تابعه وزارت نفت در این شهرکهای مسکونی است که ادامه روند مطلوب خدمت ر‌سانی در این شهرکها تنها با همکاری وتعامل همه شرکت های تابعه امکان پذیر خواهدبود وضمن تشکر از همراهی تمامی مسولین ومدیران امر،انتظار می رود جهت جلوگیری ازهرگونه خلل احتمالی در مسیر خدمت رسانی به ساکنین شریف شهرکهای مسکونی ،این تعامل با جدیت بیشتری ادامه یابد.
امیدوارم درسایه رحمت الهی وبه برکت  نظام مقدس جمهوری اسلامی که اکنون در استانه سالگردش قرار داریم  درآینده نیز شاهدموفقیت های بزرگ تری باشیم.

 

رحیم اسلامی
مدیرعامل شرکت پالایش گازفجرجم
لینک کوتاه : https://avayebushehr.ir/?p=2063

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در آوای بوشهر منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.