• امروز : سه شنبه - ۲۹ اسفند - ۱۴۰۲
  • برابر با : 10 - رمضان - 1445
  • برابر با : Tuesday - 19 March - 2024
9

رشد ۴۰۰ درصدی کشف کالای قاچاق در شهرستان جم

  • کد خبر : 2896
  • 13 تیر 1396 - 9:00

آوای جم؛ تأمین امنیت خطوط لوله گاز و وجود افغانِ در جم دو مشکل امنیتی شهرستان می‌باشد. به گزارش آوای جم؛ سرهنگ گراوند گفت ساخت کلانتری در شهر و دایر کردن ایست بازرسی دو برنامه  کاری من در مدت تصدی فرماندهی نیروی انتظامی شهرستان جم بوده ،که اولی حدود ۶۰ درصد پیشرفت داشت و ایستگاه […]

آوای جم؛ تأمین امنیت خطوط لوله گاز و وجود افغانِ در جم دو مشکل امنیتی شهرستان می‌باشد.

به گزارش آوای جم؛ سرهنگ گراوند گفت ساخت کلانتری در شهر و دایر کردن ایست بازرسی دو برنامه  کاری من در مدت تصدی فرماندهی نیروی انتظامی شهرستان جم بوده ،که اولی حدود ۶۰ درصد پیشرفت داشت و ایستگاه بازرسی موردِ استفاده قرار گرفت که باعث حفظ امنیت بیشتر شهرستان خواهد شد.

وی کشف ۳۶۵ کیلو گرم تریاک در طی یک سال را دستاورد مهمی در جهت مبارزه با سوداگران مرگ دانست و گفت در این زمینه با تمام توان با متخلفان برخورد کردیم.

فرمانده اسبق نیروی انتظامی شهرستان جم افزود؛ کشف کالای قاچاق در سال جاری رشد ۴۰۰ درصدی داشته است و از تمامی ظرفیت این نیرو در جهت مقابله با این پدیده شوم استفاده کردیم.

سرهنگ گراوند گفت؛ مردم شهرستان جم را بسیار با ادب و فرهنگ دانست و گفت در مدت حضورم در این شهرستان غیر از خوبی چیزی از این مردم سراغ ندارم.  وی مردم جم را شایسته بهترین خدمات دانست.

گراوند خطر نشان کرد باید از پلیس یک نقش زیبا در ذهن مردم به وجود آید که هم مقتدر باشد و مردمی که در این  زمینه هم  موفق بوده‌ایم.

مراسم تودیع و معارفه  سرهنگ گراوند و مهدیان فرمانده اسبق و جدید نیروی انتظامی شهرستان جم  روز یکشنبه با حضور سرهنگ رزمی جانشین فرمانده انتظامی, فرماندار و روسای ادارات و جمعی از شوراهای شهر و روستای شهرستان  برگزار شد.

لینک کوتاه : https://avayebushehr.ir/?p=2896

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در آوای بوشهر منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.