• امروز : سه شنبه - ۲۹ اسفند - ۱۴۰۲
  • برابر با : 10 - رمضان - 1445
  • برابر با : Tuesday - 19 March - 2024
7

کمپینی علیه او به راه افتاده، مهدی جزو سه ورزشکار برتر است:اظهارات تند کونسیسائو علیه منتقدان طارمی

  • کد خبر : 15079
  • 19 شهریور 1401 - 11:00
سرمربی پورتو در نشست خبری قبل از بازی با چاوز، به دفاع از مهاجم ایرانی تیمش پرداخت.

به گزارش “ورزش سه”، اخراج برابر اتلتیکو مادرید به دلیل شبیه سازی و تلاش برای فریب داور باعث شد تا هجمه ها علیه مهاجم ایرانی پورتو افزایش یابد. در شرایطی که گرفتن خطاهای پنالتی پرتعداد توسط مهدی طارمی باعث شده بود تا هواداران اسپورتینگ، بنفیکا و سایر تیم های پرتغالی به دشمنان درجه یک این بازیکن تبدیل شوند، اتفاقات متروپولیتانو بر حجم این خصومت ها افزود.

تقریبا همه می دانند که جستجوی نام طارمی در فضای مجازی پرتغال، نتایج متعددی از تصاویر و ویدیوهای ادیت شده مبنی بر شیرجه این بازیکن به درون استخر را نشان می دهد. اصطلاحی که در این کشور و درخصوص بازیکنانی که با شبیه سازی قصد گرفتن خطای پنالتی دارند، به کار برده می شود.

البته طی فصل گذشته، تمامی پنالتی هایی که طارمی برای پورتو گرفته بود، توسط کارشناسان داوری پرتغال مورد تأیید قرار گرفتند اما فضای هواداری پرتغال که شباهت زیادی هم به طیف هواداری در ایران دارد، اینگونه ایجاب می کند که رقبای پورتو چشم روی حقایق بسته و با وجود تأیید تصمیمات داوری، علیه طارمی بتازند و جو را به سمتی پیش ببرند که قاضیان میدان روی این بازیکن حساس شوند

قطعا ممکن است برای هر فوتبالیستی این اتفاق رخ دهد که با برخوردی ساده درون محوطه جریمه، برای گرفتن خطای پنالتی تلاش کند. کما اینکه در همین فصل از رقابت های لیگای پرتغال ویدیوهای زیادی از تلاش بازیکنان بنفیکا و اسپورتینگ برای شبیه سازی دست به دست می شود اما این زوم بودن روی طارمی، غیرطبیعی به نظر می رسد.

در شرایطی که در پرتغال فضای ناجوانمردانه ای علیه مهاجم ایرانی شکل گرفته، اما بازیکنان و کادرفنی پورتو همواره به دفاع از مهدی طارمی پرداخته و او را یکی از بهترین های تیم معرفی می کنند. در جدیدترین اظهارنظری که درباره این بازیکن مطرح شده، سرمربی اژدهایان به طور کامل از شاگردش حمایت کرد.

سرجیو کونسیسائو در نشست خبری پیش از بازی برابر چاوز درخصوص اخراج طارمی در بازی با اتلتیکو و اینکه آیا ممکن است این انتقادات روی عملکرد او تأثیرگذار باشد، گفت: شاید هدف این باشد. من وقت نداشتم به شبکه های اجتماعی نگاه کنم، نمی دانم در آنجا چه نوشته شده است.

و ادامه داد: یک بازیکن حرفه ای باید به این موضوعات عادت کند، ما دستمزد خوبی دریافت می کنیم، ما باید به هر دو طیف گوش دهیم، هم انتقادات منفی و هم نقدهای مثبت. یک کمپین کامل وجود دارد. من دیگر صحبت نمی کنم، وگرنه مفسران به سراغم می آیند.

سرمربی پورتو صحبت هایش را اینگونه ادامه داد: من به کشورهای دیگر نگاه می کنم و برخی از برنامه های بعد از مسابقات را دنبال می کنم، خوشحال کننده است. افرادی هستند که در مورد شجاعت مربیان در استفاده از اصطلاحات تاکتیکی صحبت می کنند. درباره بازیکنان صحبت می کنند و… اینجا فقط در مورد چشمک سرجیو کونسیسائو صحبت می کنیم، مربی ای که کار سختی داد، آنچه به داور گفته شد و…

کونسیسائو در ادامه اظهار داشت: مفسران و بازیکنان سابق و مربیان زیادی هستند که سعی می کنند در مورد فوتبال صحبت کنند. اما شاید صحبت کردن درباره این حواشی خریدار بیشتری دارد. بهتر است در مورد آن صحبت کنید تا در مورد بازی. برخی چون نمی دانند، برخی دیگر چون تقریباً مجبور هستند (به این حواشی بپردازند.)

سرمربی پورتو همچنین با دفاع از مهدی طارمی گفت: من همیشه با بازیکنان صحبت می کنم و همچنین با طارمی در مورد داده ها و شاخص های بدنی که از بازی دارد، صحبت کردم که همیشه یک ورزشکار فوق العاده است. برای مثال، در میان ورزشکارانی که بیشترین دوی سرعت را دارند، او در بین ۳ بازیکن برتر پرتغال قرار دارد.

کونسیسائو در پایان گفت: طارمی برای چرخش توپ از خط هافبک در صدر مهاجمان ما قرار دارد. در این صحبت‌ها این نکته نیز وجود دارد که طارمی در کنار گلزن بودن، بازیکنی است که پاس گل‌های زیادی می‌دهد. این چیزی است که من با ورزشکارانم در مورد آن صحبت می‌کنم.

لینک کوتاه : https://avayebushehr.ir/?p=15079

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در آوای بوشهر منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.