• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 12 - شوال - 1445
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
6

کمکهای جمع آوری شده در جم،فقط به مصرف نیازمندان جم می رسد

  • کد خبر : 233
  • 24 مرداد 1390 - 5:40

کمکهای جمع آوری شده مردم وخیرین فقط وفقط به مصرف ایتام ونیازمندان خود شهرستان جم می رسدبه مناسب آغاز هفته اطعام و اکرام ایتام،به سراغ آقای انیژپور،رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان جم رفتیم و از ایشان در خصوص برنامه های آن اداره در این ایام پرسیدیم که وی نیز توضیحات ذیل را در […]


کمکهای جمع آوری شده مردم وخیرین فقط وفقط به مصرف ایتام ونیازمندان خود شهرستان جم می رسد
به مناسب آغاز هفته اطعام و اکرام ایتام،به سراغ آقای انیژپور،رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان جم رفتیم و از ایشان در خصوص برنامه های آن اداره در این ایام پرسیدیم که وی نیز توضیحات ذیل را در این خصوص ارئه نمودند.

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان فعالیتهای کمیته امداد امام خمینی(ره)  نیز با توجه به ظرفیتهای این ماه پر فضیلت دوچندان خواهد شد.با توجه به آمادگی خیرین و نیکوکاران و حس نوعدوستی مردم عزیزمان در زمینه کمک به همنوع و مساعدت به ایتام ونیازمندان،کمیته امداد امام خمینی این آمادگی را دارد که کمکهای مردمی را به موقع بدست نیازمندان جامعه برساند.



ضیافت سفره های افطاری،توزیع افطاری و غذای طبخ شده،توزیع کالا،بازدید و سرکشی از خانواده ایتام و نیازمندان،حامی یابی وثبت نام از حامیان طرح اکرام ایتام از جمله برنامه های کمیته امداد امام خمینی (ره) در این ماه می باشد.

در شهرستان جم همزمان با ولادت کریم اهل بیت حضرت امام حسن مجتبی(ع) و آغاز هفته اطعام و اکرام،ضیافت سفره افطاری با حضور ایتام و خانواده های تحت حمایت،مسئولین محلی و اصناف وبازاریان با همکاری اداره بازرگانی، و مجمع امور صنفی در حسینیه امام سجاد خواهیم داشت که در کنار آن از حامیان محترم طرح اکرام برای کفالت از ایتام شهرستان ثبت نام بعمل خواهد آمد،همچنین در شب های قدر نیز با کمکهای مردمی و نیز همکاری دفتر امام جمعه محترم شهرستان،سفره ی افطاری خاص خانواده های تحت حمایت خواهیم داشت.

علاوه بر این در طول هفته اطعام واکرام باز از محل کمکهای مردمی،غذا وافطاری طبخ شده را یکساعت قبل از اذان مغرب درب منزل خانواده های تحت حمایت تحویل خواهیم داد وسعی خواهیم کرد این برنامه برای خانواده هایی که امکان حضور آنها در ضیافت سفره های افطاری میسر نیست،پر رنگتر کنیم.

از دیگر برنامه های کمیته امام،توزیع سبد کالا است که سعی ما بر این است با تلاش همکاران و مشارکت خیرین و نیکوکاران این سبد کالا که شامل برنج،روغن مایع،کستر،رب کوجه و ماکارونی است بدست اکثر خانواده های تحت حمایت که قریب به ۱۴۰۰ خانوار هستند،برسد.

بازدید وسرکشی از ایتام و خانواده های تحت حمایت از برنامه های اصلی کمیته امداد در ماه مبارک رمضان است که این برنامه نه تنها در این ماه بلکه در طول سال این برنامه با حضور امام جمعه محترم شهرستان،فرماندار محترم وسایر مسئولین و خیرین به منظور تفقد و دلجویی از نیازمندان و گاهاً جهت حل مشکلات خانواده ها انجام می شود.

ایجاد پایگاه و ثبت نام ازحامیان طرح اکرام ایتام از دیگر برنامه های کمیته امداد است که در هفته اطعام و اکرام بخصوص در شب های قدر در مصلای نماز جمعه،مسجد پیامبر اعظم،فرهنگسرای توحید،شهرک پردیس ودر شب بیست ویکم در میدان امام حسین(ع) از حامیان عزیز جهت کفالت از ایتام ثبت نام بعمل خواهد آمد.

طرح بازدید ماندگار از دیگر برنامه های ماست که بر اساس آن زمینه بازدید خانوادگی از ایتام و نیازمندان فراهم می شود وخانواده ها به اتفاق سایر اعضای خانواده به دیدار ایتام و خانواده های نیازمند می روند و از نزدیک در جریان مسائل و مشکلات و احیاناً نیازهای انان قرار می گیرند.

نکته قابل ذکر این است که تمام کمکهای جمع آوری شده مردم وخیرین فقط وفقط به مصرف ایتام ونیازمندان خود شهرستان جم می رسد واز نظر قانونی وشرعی ما نمی توانیم در جایی دیگر هزینه کنیم.


جا دارد از مردم عزیز و نوعدوست شهرستان جم،مسئولین ارجمند بویژه امام جمعه وفرماندار محترم،مسئولین و ساکنین محترم شهرکهای مسکونی مستقر در جم بویژه شهرک پردیس و شرکت های پتروشیمی،عملیات غیر صنعتی و مجموعه تحت امر،مهندس اسلامی و شرکت پالایش گاز فجرجم،پایگاههای مقاومت،شهرداری ها،دهیاری ها وشوراهای اسلامی،اصناف وبازاریان،کشاورزان،فرهنگیان وسایر اقشارمردم که در این زمینه با کمیته امداد امام خمینی همکاری داشتند تقدیر وتشکر نمایم.

لینک کوتاه : https://avayebushehr.ir/?p=233

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در آوای بوشهر منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.