• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 19 - رمضان - 1445
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
5

گنجی:افزایش کیفیت محصولات داخلی موجبات تقویت تولید ملی می‌شود

  • کد خبر : 1790
  • 12 آبان 1391 - 21:51

به گزارش آوای جم به نقل از خبرگزاری فارس؛حجت‌الاسلام محمد گنجی در خطبه‌های امروز نماز جمعه  شهرستان جم با توصیه خود و نمازگزاران به رعایت تقوای الهی اظهار داشت: تقوا و پرهیزگاری رمز موفقیت انسان در دنیا و آخرت است و برای سعادت‌مندی باید از ناپاکی و گناه دوری کنیم.

 

وی با تاکید بر اهمیت غدیر افزود: اهمیت غدیر برای همه روشن است و بدون تردید داستان غدیر از مهم‌ترین موضوعات در تمام تاریخ است و به ویژه این واقعه در جهان اسلام از اهمیت افزون‌تری برخوردار است.

امام جمعه جم خاطرنشان کرد: واقعه غدیر خم از بزرگ‌ترین وقایع است و کمتر مقطع تاریخی را می‌توان در جهان اسلام یافت که از لحاظ سند، اطمینان از اصل وقوع، کثرت راویان و اعتماد بزرگان و علمای مسلمین، اعتباری به اندازه این واقعه داشته باشد.

گنجی به سالروز اسارت شهید تندگویان اشاره کرد و یادآور شد: شهید تندگویان که وزیر نفت جمهوری اسلامی بود در تاریخ ۱۲ آبان ۵۹ به اسارت گرفته شد و بر اثر شکنجه زیاد شربت شهادت را نوشید و یاد این وزیر باارزش و مخلص را گرامی می‌داریم.

وی به رخدادهای ۱۳ آبان اشاره کرد و خطاب به دانش‌آموزان حاضر در مراسم نماز جمعه گفت: رسالت دانش‌آموزان بسیار سنگین است و شما دانش‌آموزان در واقع میراث‌دار شهدا هستید و حافظ انقلاب خواهید بود و باید در درس خواندن اهتمام ورزید و مسیر رشد و پیشرفت بیشتر را طی کنید.

امام جمعه جم به روز فرهنگ عمومی اشاره کرد و اظهار داشت: باید فرهنگ دینی خود را حفظ و تقویت کنیم و در تقویت فرهنگ حجاب و عفاف و پاکدامنی و فرهنگ ایثار و شهادت اهتمام ورزیم تا جامعه‌ای سالم و پویا و آینده‌ساز داشته باشیم.

گنجی به ترفندهای دشمنان برای زیر سئوال بردن فرهنگ ارزشی اشاره کرد و افزود: دشمن هیچ وقت ساکت نمی‌نشیند و همواره برای کمرنگ کردن ارزش‌های اسلامی تلاش و فعالیت و هزینه می‌کند.

وی به روز کیفیت اشاره کرد و اذعان داشت: تولیدکنندگان داخلی در سال تولید ملی باید نسبت به افزایش کیفیت تولیدات خود اهتمام ورزند تا مردم از این کالاها بیشتر استفاده کنند و این امر موجبات رشد تولید ملی را فراهم می‌کند.

گنجی به نامه‌نگاری‌های سران قوا اشاره کرد و با بیان اینکه فرمایشات مقام معظم رهبری فصل‌الخطاب است گفت: این نامه‌نگاری‌ها باعث التهاب در جامعه شد و البته تمکین سران قوا به بیانات رهبری و تاکید بر وحدت امر مهمی است که امیدوار هستیم تداوم یابد.

وی خاطرنشان کرد: امیدوار هستیم سران قوا التزام عملی خود را به ولایت فقیه نشان دهند و بار دیگر دشمنان را ناامید و ناکام کنند.

 

لینک کوتاه : https://avayebushehr.ir/?p=1790

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در آوای بوشهر منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.