• امروز : چهارشنبه - ۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 16 - شوال - 1445
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024
5

گنجی خواستار انتصاب معاون بومی برای فرماندار جم شد

  • کد خبر : 2139
  • 12 اسفند 1391 - 7:35

به گزارش آوای جم جم، حجت‌الاسلام محمد گنجی در خطبه‌های امروز نماز جمعه جم با توصیه خود و نمازگزاران به رعایت تقوای الهی اظهار داشت: تقوا و پرهیزگاری موجبات سعادت دنیا و آخرت انسان می‌شود و هر کس تقوا پیشه کند از مشکلات رهایی پیدا می‌کند.

وی با اشاره به فرا رسیدن هفته احسان و نیکوکاری افزود: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی نخستین اقدام اساسی حضرت امام(ره) تاسیس کمیته امداد بود و در تاریخ ۱۴ اسفند ۵۷ با صدور فرمان امام راحل کمیته امداد شکل گرفت که این نهاد خدمات بسیار ارزشمندی به مردم ارائه کرده است.

 

امام جمعه جم خاطرنشان کرد: حضور در مراسم جشن نیکوکاری امری لازم و مهم است و انتظار داریم قبل از عید نوروز، کمک‌های نقدی و جنسی را به مردم ضعیف ارائه دهند.

 

گنجی تصریح کرد: در ایام پایان سال و شب عید، مردم مستضعف نیازمند و فرزندان فقرا به لباس نو نیازمند هستند و همه باید کمک کنند تا خنده شادی بر لبان بچه‌های مستضعف نشانده شود.

وی به ۱۵ اسفند روز درختکاری اشاره کرد و گفت: اهمیت درختکاری از دیدگاه قرآن و روایات بسیار زیاد است و در اسلام بر درختکاری و حفظ درختان تاکید شده است.

امام جمعه جم بیان داشت: در مناطقی که صنعتی هستند همانند شهرستان جم که آلایندگی زیادی دارد باید فضای سبز بیشتری احداث شود.

گنجی با اشاره به تضییع حقوق برخی مردم توسط منابع طبیعی گفت: مسئولان منابع طبیعی باید کاری کنند که حقوق مردم تضییع نشود و به نام دفاع از منابع طبیعی نباید اجحافی در حق مردم شود.

وی خواستار همکاری مردم در احداث طرح آبرسانی کوثر شد و افزود: برخی زمین‌های معارض در این طرح وجود دارد که همکاری مردم موجبات تسریع در کار می‌شود و از مردم انتظار داریم همکاری بیشتری کنند.

امام جمعه جم با اشاره به تغییر فرماندار جم و با تقدیر از خدمات عبداللهی فرماندار سابق اظهار داشت: از فرماندار جدید که از خانواده شهداست انتظار داریم در پیگیری مصوبات سفر اهتمام ورزد و مصوباتی که بر زمین مانده را پیگیری و تکمیل کند.

گنجی خواستار انتصاب معاون بومی برای فرماندار جم شد و ابراز داشت: مردم با مراجعات مکرر خواستار انتصاب معاون بومی برای فرمانداری جم شده‌اند که امیدوار هستیم مورد عنایت قرار گیرد.

وی با انتقاد از عدم حضور رئیس جمهور در تقدیم لایحه بودجه به مجلس خاطرنشان کرد: این اقدام بی‌سابقه و جنجال‌برانگیز به لجاجت‌ها و ناآرامی‌ها کمک می‌کند و از رئیس جمهور انتظار بیشتری می‌رفت.

گنجی اضافه کرد: از مجلس انتظار داریم با دقت لایحه بودجه را بررسی کنند تا شاهد عمران و آبادانی و جلوگیری از تورم باشیم.

 

لینک کوتاه : https://avayebushehr.ir/?p=2139

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در آوای بوشهر منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.