• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 12 - شوال - 1445
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
2

گنجی:کسانی که توانمندی دارند ثبت نام کنند

  • کد خبر : 2265
  • 30 فروردین 1392 - 20:53

به گزارش آوای جم به نقل از فارس؛ حجت‌الاسلام محمد گنجی در خطبه‌های امروز نماز جمعه جم با تاکید بر لزوم الگوبرداری زنان و دختران از حضرت فاطمه زهرا(س) اظهار داشت: امروز وضعیت حجاب در کشور مطلوب نیست و دستگاه‌های فرهنگی باید چاره‌ای بیندیشند.

وی افزود: اسلام از هر سو مورد تهاجم قرار گرفته و دشمن برای تضعیف معنویت و ارزش‌ها تلاش می‌کند که الگوبرداری از ائمه اطهار(ع) و فاطمه زهرا(س) رمز موفقیت است.

 

امام جمعه جم با اشاره به آغاز ثبت‌نام شوراهای اسلامی خاطرنشان کرد: کسانی که توانمندی لازم را در خود می‌بینند باید ثبت‌نام کنند و برای مردم خدمت‌رسانی کنند.

گنجی همچنین با انتقاد از تبلیغات زودهنگام ریاست جمهوری تصریح کرد: این سئوال در بین مردم مطرح است که این هزینه‌های میلیاردی تبلیغات از کجا می‌آید و نصب بنرها و برگزاری همایش‌های پرهزینه چگونه شکل می‌گیرد.

وی به مراسم دیروز ورزشگاه آزادی اشاره کرد و افزود: میتینگ دیروز در ورزشگاه آزادی به هیچ وجه کار درستی نبود و دلسوزان نظام و انقلاب را نگران کرد.

امام جمعه جم بیان کرد: بر اساس اطلاعات رسیده بیش از ۲۵۰ هزار نفر دعوت شدند که البته جمعیت حدود ۴۰ هزار نفری آمدند و استقبال مناسبی انجام نشد و البته این سئوال مطرح است که چرا بودجه‌ها و پول‌های کلان و امکانات دولتی برای افراد خاصی هزینه می‌شود.

گنجی به سالروز وفات ام‌البنین اشاره کرد و بر لزوم الگوبرداری زنان از این بانوی عظیم‌الشان تاکید کرد.

وی به ۵ اردیبهشت سالروز شکست حمله نظامی آمریکا در طبس اشاره کرد و اظهار داشت: آمریکا برای آزادی گروگان‌های خود، فعالیت‌های دیپلماتیکی را انجام داد و چون به نتیجه نرسید تصمیم به حمله نظامی گرفت که در این حمله نیز شکست را متحمل شد.

گنجی یادآور شد: کماندوها و بالگردها و هواپیماهای آمریکا برای عملیات اعزام شدند که در طوفان شن گرفتار شدند و همواره باید این روز را گرامی بداریم و خدا را شاکر باشیم.

وی در ادامه به سالروز تاسیس سپاه اشاره کرد و افزود: سپاه برای دفاع از ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب تاسیس شد و از ابتدای شکل‌گیری تاکنون شاهد تاثیرگذاری بی‌نظیر این نهاد هستیم.

 

لینک کوتاه : https://avayebushehr.ir/?p=2265

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در آوای بوشهر منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.