• امروز : پنج شنبه - ۳۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 10 - شوال - 1445
  • برابر با : Thursday - 18 April - 2024
3

۱۱۵ نقطه حادثه خیز بوشهر شناسایی شد

  • کد خبر : 14507
  • 19 مهر 1400 - 15:59
فرمانده انتظامی استان بوشهر گفت: در شاخص تصادف‌ها استان بوشهر در ۶ ماه نخست امسال روند افزایشی داشته که علت عمده آن نیز وجود نقاط حادثه خیز است.

فرمانده انتظامی استان بوشهر گفت: ۱۱۵ نقطه حادثه خیز رانندگی در این استان شناسایی شده که تاکنون فقط سه نقطه آن اصلاح شده است.

به گزارش آوای بوشهر؛ حیدر سوسنی در گفت و گو با ایرنا افزود: در شاخص تصادف‌ها استان بوشهر در ۶ ماه نخست امسال روند افزایشی داشته که علت عمده آن نیز وجود نقاط حادثه خیز است.

وی بیان کرد: در این راستا از استاندار بوشهر در خواست شده تا با مدیریت خود زمینه را برای اصلاح نقاط حادثه خیز استان بوشهر فراهم کند زیرا اصلاح آنها نقشی قابل توجه در کاهش تصادف‎ ‌ها دارد.

سوسنی ادامه داد: در ارتباط با ترخیص خودرو و موتور سیکلت‌‏های توقیفی در پارکینگ‌‏های استان بوشهر نیز اظهار کرد: از ۱۸ آبان سال گذشته تاکنون ۲۷۵ دستگاه خودرو و یکهزار و ۳۲ موتور سیکلت به مردم بازگردانده شده است.

وی اظهار کرد: این طرح همچنان در استان ادامه دارد و از هم استانی‏‌ها درخواست می‎‌شود از ظرفیت ایجاد شده برای خودرو و موتورسیکلت‎‌های با قابلیت ترخیص استفاده کنند.

سوسنی اظهار داشت: طرح ترخیص فوق‌العاده خودرو و موتور سیکلت‎‌های توقیفی در راستای ساماندهی فرآیند ترخیص خودروهای توقیفی رسوبی و به منظور جلوگیری از ضرر و زیان اموال عمومی و انباشت خودروهای رسوبی و غیر رسوبی در توقفگاه‌ها، صیانت از اموال مردم و تسهیل در ترخیص خودروهای توقیفی اجرایی شده است.

وی بیان کرد: هزینه نگهداری خودروها در پارکینگ‌ها برابر تعرفه سال ۱۳۹۴ محاسبه و امکان پرداخت خلافی به صورت قسط بندی وجود دارد و جرائمی که به علت دیرکرد ۲ برابر شده، بخشیده می‌شود.

سوسنی ادامه داد: همچنین در این طرح شرایطی فراهم شده تا متقاضیان فاقد گواهینامه رانندگی با معرفی فرد دارای گواهینامه مجاز، امکان ترخیص خودرو برای آنها فراهم شود.

وی افزود: برای سرعت بخشی و روان سازی ترخیص خودروهای توقیفی هماهنگی لازم با بیمه مرکزی برای بخشش جریمه‌های دیر کرد و تقسیط هزینه خرید بیمه نامه انجام شده است.

لینک کوتاه : https://avayebushehr.ir/?p=14507

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در آوای بوشهر منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.