• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 19 - رمضان - 1445
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
13

بنیاد مسکن جم مستقل شد

  • کد خبر : 341
  • 12 اردیبهشت 1390 - 21:54


با ارتقاء نمایندگی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان جم به شعبه مستقل، اولین رئیس این بنیاد در آئینی با حضور مسئولین محلی و  مدیرکل بنیاد مسکن  استان بوشهر منصوب شد.


با ارتقاء نمایندگی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان جم به شعبه مستقل، اولین رئیس این بنیاد در آئینی با حضور مسئولین محلی و  مدیرکل بنیاد مسکن  استان بوشهر منصوب شد.

فرماندار جم در آیین استقرار اداره بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان جم اظهار داشت: نظام مقدس جمهوری اسلامی خدمات ارزنده‌ای به مردم ارائه کرده و بدون تردید تاسیس بنیاد مسکن و ارائه خدمات برای خانه‌دار کردن اقشار کم‌درآمد از مهم‌ترین مواردی است که انجام گرفته است.
ناصر کشاورزی افزود: تدبیر شایسته حضرت امام راحل در تاسیس بنیاد مسکن موجب شده که امروز در جای‌جای ایران اسلامی شاهد تلاش و فعالیت شبانه‌روزی برای تامین و تجهیز مسکن افراد کم‌درآمد در روستاها هستیم و روز‌به‌روز نیز این امر گسترش بیشتری داشته است.
فرماندار جم خاطرنشان کرد: دولت نهم و دهم در امر مسکن انقلابی ایجاد کرد و طرح مسکن مهر سبب شده که امروز افراد ضعیف جامعه نیز در آستانه خانه‌دار شدن هستند و تعداد زیادی از واحدهای مسکن مهر نیز واگذار شده است.
کشاورزی عنوان داشت: در سال جهاد اقتصادی باید تلاش بیشتری برای شکوفایی و رونق اقتصادی انجام دهیم و انتظار می‌رود که همه دستگاه‌های اجرایی و مردم و فعالان اقتصادی در این عرصه تلاش و فعالیت کنند.
فرماندار جم در ادامه با اشاره به تلاش دولت در عمران و آبادانی شهرها و روستاها بیان داشت: در سال‌های گذشته به طور میانگین سالانه بیش از ۱۲۴ میلیارد ریال اعتبار عمرانی به شهرستان جم اختصاص یافته که از رشد بسیار زیادی برخوردار است.
کشاورزی ابراز داشت: تا قبل از دولت نهم به طور میانگین حدود ۴۰ میلیارد ریال در سال به جم اختصاص پیدا می‌کرد و هم‌اکنون شاهد عمران و آبادانی شهرستان هستیم و بدون تردید مصوبات سفر نیز چهره شهرستان را متحول می‌کند.
مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان بوشهر نیز در این آیین گفت: تاسیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی به دستور امام خمینی (ره) نقش مهمی در تامین مسکن محرومان و توسعه و عمران روستاهای کشور و ساخت واحدهای مسکونی در چارچوب سیاست‌ها و برنامه‌های دولت جمهوری اسلامی ‌ایران داشته است.
ابراهیم فرزانه افزود: کاهش مشکلات سرپناه برای افراد آسیب‌پذیر جامعه از مهم‌ترین اولویت‌های ما در بنیاد مسکن است و بدون تردید این امر زمینه تحقق نام‌گذاری سال جهاد اقتصادی را فراهم می‌کند و همه باید در این مسیر تلاش کنیم.
وی با اشاره به نحوه فعالیت بنیاد مسکن در جم در سال‌های اخیر عنوان داشت: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان جم از اواخر سال ۱۳۸۶ در قالب نمایندگی و زیر نظر شعبه کنگان کار خود را آغاز کرد که با ارتقای آن به شعبه، امکان خدمات‌دهی بیشتر به افراد واجد شرایط فراهم شده و انتظار داریم با تعامل بیشتر مسئولان دستگاه‌های اجرایی شاهد بهبود خدمات‌رسانی باشیم.
در این آیین غلامرضا بهمنی به عنوان سرپرست بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان جم منصوب شد.

منبع: چگاسه

لینک کوتاه : https://avayebushehr.ir/?p=341

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در آوای بوشهر منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.