• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 20 - رمضان - 1445
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
10

پروازهای جدید در فرودگاه توحید جم

  • کد خبر : 437
  • 19 خرداد 1390 - 12:32

آوای جم : آیا داشتن یک فرودگاه و پرواز به استانهای کشور در شهرستان جم نیاز هست یا نه ؟؟؟؟؟؟

آوای جم : آیا داشتن یک فرودگاه و پرواز به استانهای کشور در شهرستان جم نیاز هست یا نه ؟؟؟؟؟؟

اما سئوال من از شما ؟ در شهری که محل کار و کسب است در شهری که نام بزرگترین پالایشگاه خاورمیانه را به یدک می کشد و شهری که میزبان همه خانواده های شرکتهای همجوار می باشد . آیا نیاز به یک فرودکاه مجهز با پروازهای روزانه احساس نمی شود ؟؟؟‌

به نقل از سایت شرکت خدمات غیر صنعتی :‌

رئیس امور مسافرت شرکت خدمات غیر صنعتی گاز ایران  خبر از انتقال پروازهای مربوط به خانواده های ساکن شهرک های مسکونی گاز از عسلویه به فرودگاه توحید جم در آینده ایی نزدیک داد.

به گزارش واحد خبر روابط عمومی شرکت خدمات غیر صنعتی گاز ایران،محمد دیناروند با اعلام این خبر گفت : با تجهیزات صورت گرفته و توسعه امکانات فرودگاه توحید جم، در آینده ایی نزدیک کلیه ی پرواز های خانواده های ساکن شهرک توحید از فرودگاه عسلویه به این فرودگاه انتقال می یابد.

ایشان در راستای  ارائه خدمات بیشتر به خانواده ها گفت: با درایت مدیریت محترم این شرکت وبه منظور راحتی و آسایش بیشتر خانواده ها  ۹۷ صندلی پرواز عسلویه ـ تهران و بالعکس را در روزهای دوشنبه، اجاره(چارتر)  نموده ایم و انشالله با انتقال پرواز ها به فرودگاه توحید جم این پرواز به روز یکشنبه تغییر می کند تا  موجبات رضایتمندی بیشتر کارکنان و خانواده ها را تامین کند.

 

وی همچنین در مورد درخواست افزایش صندلی از سوی پالایش فجر جم هم بیان داشت:  با توجه به اینکه سهمیه ۶۵ صندلی پالایش فجر کافی نبود و نیاز همکاران در این پالایشگاه را تامین نمی کرد، این سهمیه را با افزودن ۳۵ صندلی دیگر به ۱۰۰ صندلی رساندیم تا در پرواز جم ـ تهران و بالعکس که در صبح سه شنبه انجام می شود کلیه صندلی ها اجاره(چارتر) این شرکت باشد.

رئیس امور مسافرت شرکت خدمات غیر صنعتی گاز  در پاسخ به سوال خبرنگار این واحد مبنی بر احتمال راه اندازی پرواز جم ـ ساری نیز گفت: درخواست های زیادی در این مورد داشته ایم که به کرات شاهد آن بوده ایم و به همین منظور هم اقداماتی صورت گرفته وانشاالله در آینده ایی نزدیک و نه چندان دور شاهد پرواز جم ـ ساری و بالعکس در روز های  شنبه و همچنین شیراز ـ جم و بالعکس در روز های شنبه و چهار شنبه هر هفته خواهیم بود.

اما بهر حال افراد غیر پرسنل شرکتهای گاز ،‌افراد بومی منطقه آیا می توانند از پروازها استفاده نمایند ؟؟؟‌

چه کسی جوابگو خواهد بود . ؟؟

 

لینک کوتاه : https://avayebushehr.ir/?p=437

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در آوای بوشهر منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.