• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 17 - شوال - 1445
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
7

عبدالحسین اعتماد،مدیر حراست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر شد

  • کد خبر : 700
  • 02 آبان 1390 - 14:40

صبح روز دوشنبه ۲/۸/۹۰ از سوی مدیر کل حراست وزارت ارشاد ، عبدالحسین اعتماد به عنوان مدیر جدید حراست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر منصوب شد.

به گزارش خبرنگار آوای جم به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ وارشاد اسلامی استان بوشهر؛ دکتر ولی محمد درینی

صبح روز دوشنبه ۲/۸/۹۰ از سوی مدیر کل حراست وزارت ارشاد ، عبدالحسین اعتماد به عنوان مدیر جدید حراست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر منصوب شد.

به گزارش خبرنگار آوای جم به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ وارشاد اسلامی استان بوشهر؛ دکتر ولی محمد درینی

معاون اداره کل حراست وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در مراسم معارفه مدیر حراست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی بوشهر گفت: حراست وظیفه دارد تا هماهنگ با اهداف نظام و منویات مقام معظم رهبری گام بردارد

وی مدیریت و هوش مندی را لازمه خدمت در حراست دانست و گفت: سرپرست حراست امین و مشاور مدیر دستگاه‌ است.

وی افزود: پست حراست در ادارات از اهمیت خاصی برخوردار است و نیاز به درایت کافی دارد که اگر درست عمل نشود موجب از بین رفتن حق دیگران و یا ظلم به جامعه می شود.

درینی حساسیت حراست به ویژه در بعد فرهنگ را مهم برشمرد و افزود : اهمیت حراست در فرهنگ به این دلیل است که با اندیشه ، ذوق و هنر، انسان سر و کار دارد و بنابراین باید افرادی با درایت و بینش بیشتری برای این سمت تعیین شوند.

معاون حراست وزارت ارشاد یاداورشد:رسالت و ماموریت ما با نخبگان و اهل دانش، خرد و علم است، لذا ما باید با شناختی که از پتانسیل ها یی که داریم و تهدیداتی که وجود دارد در راستای تحقق اهداف فرهنگ و هنر تاثیرگذار باشیم

وی افزود : حراست به عنوان مشاور امین و مورد اعتماد مدیرکل دستگاه‌ها باید در کنار همکاری و تعامل بیشتر با کارکنان دستگاه‌ها با شناسایی تهدیدات و ارائه اطلاعات به موقع می تواند نقش موثری در کاهش مشکلات سازمان داشته باشد.

درینی در بخشی از سخنان خود به وظایف حراست در یک سازمان اشاره نمود و آشنایی به حوزه فرهنگ و هنر و حفاظت از اسناد و همکاران را از مهمترین رسالت حراست برشمرد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: امیدواریم با تلاش و کوشش زیاد خود برای پیشبرد اهداف مقدس نظام جمهوری اسلامی ایران نقش بسزایی را ایفا کنیم.

در ابتدای این مراسم دکتر محمدی مدیرکل فرهنگ وارشاداسلامی استان ضمن خیر مقدم به میهمانان مقدمه ای پیرامون اهمیت و ارزش رعایت حقوق انسانی و اجتماعی انسان ها ،تلاش برای تحقق عدالت در اجرای وظایف اداری بیان داشت.

وی شاخصه های مسئول حراست را الگو بودن ، رفتار اسلامی داشتن ، رعایت حریم خصوصی افراد ، التزام منافع ملی ، تعامل با همکاران ، امر به معروف و نهی از منکر ، تواضع و همدلی با مجموعه کاری برشمرد.

دکتر محمدی حراست را یکی از اجزاء اصلی بدنه هر ساختاری در نظام مقدس جمهوری اسلامی دانست و عنوان کرد: با افزایش هرچه بیشتر تعامل حراست و دیگر بخش­های اجرایی، گامی بیشتر در تحقق اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران برمی­داریم.

وی با اشاره به اینکه عرصه فرهنگ بسیار وسیع و گسترده است، خاطرنشان کرد: برای موفقیت در این زمینه باید شرح صدر و نگاهی بسیار جامع داشت.

مدیر کل فرهنگ وارشاد اسلامی استان با تاکید بر تلاش بیش از پیش کارکنان اداره ‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی در تسهیل امور اصحاب فرهنگ و هنر استان اضافه کرد: وظیفه و رسالت اصلی ما خدمت به  اهل فرهنگ و هنر است و این خدمت علاوه بر اجر دنیوی بهره معنوی را به دنبال خواهد داشت.

گفتنی است در پایان  این مراسم که با حضور روسای ادارات ارشاد شهرستانها و کارکنان اداره کل برگزار شد، عبدالحسین اعتماد به عنوان سرپرست جدید حراست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر معرفی شد.

 

 

لینک کوتاه : https://avayebushehr.ir/?p=700

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در آوای بوشهر منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.