• امروز : چهارشنبه - ۲۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 9 - شوال - 1445
  • برابر با : Wednesday - 17 April - 2024
6

مهندس هاشمی:در صف اول حمایت از نیروهای پیمانکاری قرار داریم

  • کد خبر : 705
  • 04 آبان 1390 - 6:37

مدیرعامل خدمات غیرصنعتی گاز ایران در برنامه خط آزاد صداوسیمای مرکز بوشهر تاکید کرد: به‌عنوان کسانی‌که حافظ منافع کارکنان‌مان هستیم در صف اول حمایت از آنها قرار داریم.
به گزارش خبرنگار آوای جم به نقل از روابط عمومی شرکت خدمات غیرصنعتی گاز ایران؛ مهندس سید مهدی هاشمی شب گذشته

مدیرعامل خدمات غیرصنعتی گاز ایران در برنامه خط آزاد صداوسیمای مرکز بوشهر تاکید کرد: به‌عنوان کسانی‌که حافظ منافع کارکنان‌مان هستیم در صف اول حمایت از آنها قرار داریم.
به گزارش خبرنگار آوای جم به نقل از روابط عمومی شرکت خدمات غیرصنعتی گاز ایران؛ مهندس سید مهدی هاشمی شب گذشته

در ارتباط زنده با برنامه خط آزاد صداوسیمای مرکز بوشهر که به موضوع بررسی مشکلات اشتغال در استان بوشهر اختصاص داشت در پاسخ به مشکلات مطرح شده از سوی مجری برنامه اظهار داشت: شرکت خدمات غیرصنعتی گاز وظیفه‌اش خدمت‌رسانی به شرکت‌های پالایشی گاز در منطقه است و نیروهای پیمانکاری که افتخار خدمت در کنارشان را داریم شامل همکارانی هستند که در کنار همکاران رسمی مشغول خدمت‌رسانی به مجموعه خانواده گاز می‌باشند.
مدیرعامل شرکت خدمات غیرصنعتی افزود: رفتار سازمانی که با همکاران پیمانکاری ما می‌شود دقیقا مطابق با قانون کار بوده و کاملا از مزایایی که قانون کار لحاظ نموده بهره‌مند هستند.
وی در ادامه بیان داشت: هرچند اداره کار هم که به‌عنوان متولی حمایت از حقوق کارگران است دائما مشکلات مربوط به آنها را رصد می‌کند، ولی درعین‌حال اگر اجحافی در حق کسی از کارکنان ما صورت گرفته باشد بنده شخصا جهت رسیدگی در خدمتشان هستم.
مهندس هاشمی در پاسخ به این سوال که ‘عنوان شده درصورت اعتراض، وضعیت شغلی کارگران به‌خطر می‌افتد’ تصریح کرد: چنین چیزی امکان ندارد و ما اجازه نداریم شخصی که طبق قانون کار با ما همکاری می‌کند و حق بیمه برایش صادر می‌شود را اخراج کنیم. ضمن اینکه جذب این نیروها از طریق پیمانکارانی است که برای شرکت ما کار می‌کنند و بیش از هرکسی ما حافظ منافع کارکنان زیرمجموعه‌مان هستیم، چراکه آنها را همکارانی می‌دانیم که درکنار ما و به‌مانند همکاران رسمی، وظیفه خدمت‌رسانی دارند.
مدیرعامل خدمات غیرصنعتی در پایان درخصوص پرسشی مبنی بر اینکه ‘در این منطقه کسانی‌که اهل استان‌های فارس، بوشهر، خوزستان و کهگیلویه باشند بومی محسوب می‌شوند; متذکر شد’ در شرکت خدمات غیرصنعتی گاز، بومی فقط به کسانی اطلاق می‌شود که اهل استان بوشهر باشند.
در برنامه زنده خط آزاد صداوسیمای مرکز بوشهر که شب گذشته (دوشنبه ۲آبان) به موضوع بررسی مشکلات اشتغال در استان بوشهر اختصاص داشت، مهندس سیدمهدی هاشمی مدیرعامل شرکت خدمات غیرصنعتی گاز ایران به‌عنوان میهمان این برنامه به‌صورت تلفنی به سوالات و مشکلات مطرح شده پاسخ گفت.

لینک کوتاه : https://avayebushehr.ir/?p=705

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در آوای بوشهر منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.