• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 20 - رمضان - 1445
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
5

مدیرعامل شرکت ملی گازایران:سهمیه بومی در عسلویه،مغایر انتخاب اصلح است+تصویرنامه

  • کد خبر : 782
  • 16 آذر 1390 - 12:25
مدیرعامل شرکت ملی گازایران:سهمیه بومی در عسلویه،مغایر انتخاب اصلح است.
آوای جم؛ جواد اوجی معاون وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی گاز در نامه ای که به تازگی منتشر می شود، “سهیمه بومی در آزمون های استخدامی عسلویه” را مغایر انتخاب اصلح و شایسته گزینی دانشی دانست و خواستار تعدیل این سهمیه شد.
به گزارش «آوای جم»؛ جواد اوجی در این نامه که اردیبهشت ماه امسال برای میرکاظمی ارسال کرده، تصریح نموده: “سهمیه و محدودیت های تعیین شده در استخدام های عسلویه در موارد بومی و ایثارگر با تاکیدات جنابعالی برای شایسته گزینی دانشی و انتخاب اصلح مغایرت پیدا کرده است.”

مدیرعامل شرکت ملی گازایران:سهمیه بومی در عسلویه،مغایر انتخاب اصلح است.
آوای جم؛ جواد اوجی معاون وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی گاز در نامه ای که به تازگی منتشر می شود، “سهیمه بومی در آزمون های استخدامی عسلویه” را مغایر انتخاب اصلح و شایسته گزینی دانشی دانست و خواستار تعدیل این سهمیه شد.
به گزارش «آوای جم»؛ جواد اوجی در این نامه که اردیبهشت ماه امسال برای میرکاظمی ارسال کرده، تصریح نموده: “سهمیه و محدودیت های تعیین شده در استخدام های عسلویه در موارد بومی و ایثارگر با تاکیدات جنابعالی برای شایسته گزینی دانشی و انتخاب اصلح مغایرت پیدا کرده است.” اوجی در ادامه این نامه با اشاره به برگزاری آزمون استخدامی برای جذب ۱۲۹ لیسانسه مهندسی مکانیک، نوشت: “از میان قریب ۶۰ غیربومی تنها امکان جذب ۴۸ نفر وجود دارد، در حالی که از ۱۰۱ متقاضی بومی در همین رشته، به شکلی اجتناب ناپذیر و شگفت انگیز ۴۸ نفر بومی انتخاب / جذب خواهند شد.”
اعتراض معاون وزیر نفت به روند جذب نیروهای بومی در آزمون های استخدامی عسلویه در حالی است که هیات دولت در سفر اول خود به استان بوشهر مصوب کرد که شرکت های نفتی مستقر در بوشهر، از میان قبول شدگان در آزمون های استخدامی، دست کم ۵۰ درصد سهمیه جذب را به جوانان استان بدهند.
این در حالی است که در مدت بیش از ۶ سالی که از ابلاغ آئین نامه این مصوبه می گذرد، انتقاداتی به وزارت نفت وارد بوده که در مسیر اجرای این مصوبه و افزایش سهم جوانان تحصیلکرده و توانمند استان بوشهر در اشتغال صنایع نفت و گاز گام بر نمی دارد و آمارهای متناقضی در خصوص اجرای این مهم ارائه کرده است.
با این حساب، درخواست تعدیل سهمیه بومی از سوی معاون وزیر نفت به معنای بسته شدن اندک روزنه امید برای جذب نیروهای بومی در صنایع نفت و گاز استان بوده است؛ اگرچه منابع آگاه می گویند میرکاظمی وزیر سابق نفت در برابر تحلیل هایی از این دست برای تغییر در مصوبه هیات دولت مقاومت نمود.

جواد اوجی کیست؟

جواد اوجی  متولد سال ۱۳۵۴ در شهر شیراز است.
وی فروردین ماه سال ۶۹ در صنعت نفت استخدام و مشغول به کار شد و هم‌ اکنون در سمت ‌‌معاون وزیر و مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران مشغول به کار است. منبع:خلیج فارس


لینک کوتاه : https://avayebushehr.ir/?p=782

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در آوای بوشهر منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.