• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 17 - شوال - 1445
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
5

فرماندارجم به مسئولان:قدردان مردم نجیب و فداکارباشید

  • کد خبر : 794
  • 23 آذر 1390 - 12:32


تاکیدفرماندار شهرستان جم بر هرچه باشکوه تر برگزارشدن مراسم بزرگداشت یوم الله ۹دی(روز بصیرت ومیثاق امت با ولایت)درشهرستان جم.

به گزارش آوای جم به نقل ازروابط عمومی فرمانداری شهرستان جم ؛خلیل عبدالهی فرماندارجم در هفتمین جلسه شورای اداری


تاکیدفرماندار شهرستان جم بر هرچه باشکوه تر برگزارشدن مراسم بزرگداشت یوم الله ۹دی(روز بصیرت ومیثاق امت با ولایت)درشهرستان جم.

به گزارش آوای جم به نقل ازروابط عمومی فرمانداری شهرستان جم ؛خلیل عبدالهی فرماندارجم در هفتمین جلسه شورای اداری

این شهرستان ضمن تسلیت ایام سوگواری سرور وسالار شهیدان اظهار داشت امام حسین (ع)به منظوره مبارزه باطاغوت واصلاح امت جدش وانجام فرضیه امر به معروف ونهی از منکرقیام کرده وشهید راه امر به معروف ونهی از منکر است وهمچنین از حضور چشمگیر جوانان در حسینه ها سپاسگذاری کرد واین حضور را نشانه علاقه مندی جوانان به سرور وسالار شهیدان که کشتی نجات وچراغ هدایت انسانهاست عنوان نمود. وی خدمت به مردم را از توفیقات خداوند بر مسئولان برشمرد و افزود: مردم و مسئولان شاکر، خداوند متعال برای نعمت‌هایی مانند در سایه انقلاب اسلامی و ولایت زندگی کردن هستند

عبدالهی به مسئولان توصیه کرد، قدردان مردم نجیب و فداکار و ملتزم به اسلام و احکام اسلامی باشند.
وی با اشاره به الگو شدن انقلاب اسلامی ایران برای مردم کشورهای آزادی‌خواه جهان به ویژه مردم مسلمان خاورمیانه تصریح کرد: این الگو شدن به مدد ایستادگی در مقابل استکبار به دست آمده است..

فرماندار جم با اشاره به اینکه سرنوشت نظام‌های سیاسی بسیاری از قدرت‌ها به سرنوشت اقتصادی معطوف شده است، بر پایداری اقتصاد ایران با وجود همه فشارها و تحریم‌ها تاکید کرد..

خلیل عبدالهی فرماندارشهرستان جم ،در این جلسه با بیان اینکه مردم کشورمان در ۹ دی ۸۸ با حرکت انقلابی دشمن را در نطفه خفه کرد گفت: آمریکا با این اقدامات میخواست به هرنحوی شده مردم ایران را به چالش بکشاند و جو و فضای امنیتی کشور را تهدید و با اقدامات یک جانبه مردم راخسته وبه سوی خود سوق دهد.

عبدالهی  خاطرنشان  ساخت  دهه  فجر  بهترین  فرصت  برای  آگاه سازی  جوانان  از  انقلاب  است و  همچنین  از  ستاد  دهه  فجر  خواست  امسال  راهپیمایی  یوم الله  دهه  فجر  باید  بسیار  باشکوه تر  از  سالهای  گذشته  برگزار  شود و برنامه‌ریزی‌ها باید به گونه‌ای صورت گیرد که دنیای استکبار و دشمنان انقلاب اسلامی با دیدن شکوه و عظمت راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن بیشتر به عظمت و مردمی بودن انقلاب الهی و اسلامی جمهوری اسلامی ایران پی ببرند.

درپایان نیز فرماندار از همه کسانی در هفتمین سرشماری عمومی نفوس مسکن با این ستاد همکاری داشتند با اهداء هدایایی تشکر وقدر دانی کرد.

لینک کوتاه : https://avayebushehr.ir/?p=794

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در آوای بوشهر منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.