• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 17 - شوال - 1445
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
9

یک بوشهری،معاون وزیر راه وشهرسازی و مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید شد.

  • کد خبر : 840
  • 08 دی 1390 - 5:13

یک بوشهری،معاون وزیر راه وشهرسازی و مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید شد.

به گزارش خبرنگار آوای جمدر ابلاغی از سوی وزیر راه و شهرسازی، مهندس محمد هادی رستمیان به عنوان معاون وزیر و مدیر عامل شرکت عمران شهرهای جدید منصوب شد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی وزارت راه و شهرسازی، با توجه به تصویب مجمع عمومی مورخ ۲۰/۹/۹۰ شرکت عمران

یک بوشهری،معاون وزیر راه وشهرسازی و مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید شد.

به گزارش خبرنگار آوای جمدر ابلاغی از سوی وزیر راه و شهرسازی، مهندس محمد هادی رستمیان به عنوان معاون وزیر و مدیر عامل شرکت عمران شهرهای جدید منصوب شد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی وزارت راه و شهرسازی، با توجه به تصویب مجمع عمومی مورخ ۲۰/۹/۹۰ شرکت عمران شهرهای جدید (مادر تخصصی) و صورتجلسه مورخ ۶/۱۰/۹۰ هیات مدیره به استناد ماده ۱۰ و تبصره ذیل آن و نیز بند یک ماده ۱۴ اساسنامه آن شرکت در ابلاغی از سوی وزیر راه و شهرسازی، مهندس محمد هادی رستمیان به عنوان معاون وزیر و مدیر عامل شرکت مادر تخصصی عمران شهرهای جدید منصوب شد.

مهندس علی نیکزاد در ابلاغ خود تصریح کرده است: اینک پس از گذشت سه دهه از حیات پر بار نظام مقدس جمهوری اسلامی، دهه پیشرفت و عدالت آغاز شده است، به موازات شکوفایی ها و نیز مسئولیت های روز افزون انقلاب اسلامی و دولت برآمده از رای مردم شریف و آگاه و متعهد ایران، لازم است وزارت راه و شهرسازی ضمن ادامه فعالیت های پر ثمر پیشین، نقش کارآمدتر و موثرتری را در این پیشرفت عدالت محور ایفا کرده و از منافع ملی و آرمانی نظام ولایی در بالاترین سطح صیانت نماید.
مهندس نیکزاد در پایان یادآور شده است: امید است با توکل به خداوند متعال، بهره گیری از وصایای گرانقدر حضرت امام (ره) و رهنمودهای مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و سیاست های رئیس جمهور محترم و با همکاری مدیران و همکاران ارجمند با اهتمام ویژه در انجام وظایف محوله موفق و موید باشید.
محمدهادی رستمیان پیش از این مدیر کل سازمان مسکن و شهرسازی استان سمنان، معاون عمرانی استانداری سمنان و مدیر اجرایی مسکن و شهرسازی استان بوشهر بوده است.منبع:وزارت مسکن وشهرسازی

لینک کوتاه : https://avayebushehr.ir/?p=840

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در آوای بوشهر منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.