• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 11 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
4

شبی با شهداء ابتکاری زیبا از دانشگاه آزاد

  • کد خبر : 854
  • 13 دی 1390 - 4:14

خبرنگار آوای جم :‌ شب گذشته ( دوشنبه شب ۱۲/۱۰/۹۰) دانشجویان بسیجی و ولایت مدار دانشگاه آزاداسلامی شهر جم در مسجد امام حسن « ع» به گرد هم آمدند ، تا از جبهه ،‌شهادت و رشادت آنها بگویند . خیلی زیبا خاطراتی از همرزمان شهداء نقل شد . خبرنگار : به اعتقاد من بعضی وقتها […]

خبرنگار آوای جم :‌ شب گذشته ( دوشنبه شب ۱۲/۱۰/۹۰) دانشجویان بسیجی و ولایت مدار دانشگاه آزاداسلامی شهر جم در مسجد امام حسن « ع» به گرد هم آمدند ، تا از جبهه ،‌شهادت و رشادت آنها بگویند . خیلی زیبا خاطراتی از همرزمان شهداء نقل شد .

خبرنگار : به اعتقاد من بعضی وقتها باید فرصتی بدست بیاریم تا از جبهه و جنگ و شهداء و خاطرات آنها یاد کنیم ، زیرا یادمان باشد که چه کسانی و برای چه هدفی برای این مملکت و مردم جانفشانی نمودند . اکنون یاد و خاطره آنها را زنده کردن ، نباید فراموش شود .

کجائید ای شهیدان خدائی   بلاجویان سرزمین کربلائید     کجائید ای سبکبالان عاشق   پرنده تز ز مرغان خدایی

در مراسم شبی با شهداء دکتر کارگر رئیس دانشگاه آزاد ، بسیجیان محمود بهاردی ، ابراهیم پور مقدم ، مسعود قائد ،‌امام جمعه شهرستان و تنی از چند از بسیجیان در جمع دانشجویان و مسئولین شهرستان از شهدا و خاطرات شیرین آنها گفتند . دکتر کارگر هدف از اینگونه مراسمات را زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهداء‌دانست و اعلام کرد که برا ی حفظ ارزشها و نظام مقدس اسلامی باید یاد و خاطره شهداء را گرامی بداریم .

خبرنگار :‌ بسیجیان خیلی راحت و در یک فضای کاملا معنوی چه زیبا از رشادتها و جانفشانی ها گفتند . دانستم که چه صادقانه شهید شدند تا امروز ما بتوانیم در سایه امنیت و با آرامش خاطر زندگی کنیم . راهشان مستدام و یادشان گرامی .

لینک کوتاه : https://avayebushehr.ir/?p=854

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در آوای بوشهر منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.