• امروز : چهارشنبه - ۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 16 - شوال - 1445
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024
6

بخشداران و شهرداران شهرستان جم در خصوص انتخابات چه گفتند

  • کد خبر : 979
  • 07 اسفند 1390 - 5:50

بخشداران و شهرداران شهرستان جم در خصوص انتخابات چه گفتند

به گزارش خبرنگار آوای جم؛بخشداران وشهرداران شهرستان جم در گفنگویی کوتاه با آوای جم نظرات خود را در خصوص انتخابات اینگونه عنوان داشتند:

بخشداران و شهرداران شهرستان جم در خصوص انتخابات چه گفتند

به گزارش خبرنگار آوای جم؛بخشداران وشهرداران شهرستان جم در گفنگویی کوتاه با آوای جم نظرات خود را در خصوص انتخابات اینگونه عنوان داشتند:

مسلم سلیمانی (بخشدار مرکزی):

در نظام مردم سالاری دینی آرای سیاسی مردم در جایگاه های تصمیم گیری سیاسی تاثیر حقیقی دارد. از این روست که می توان انتخابات را شاخصه اصیل مردم سالاری دینی دانست . انتخابات مجلس شورای اسلامی نیز در حقیقت تجلی گاه حضور مردم برای نظارت بر حکومت است. قوه مقننه در نظام جمهوری اسلامی جایگاهی در رأس امور دارد و همین امر اهمیت انتخابات مجلس را صد چندان می کند و می توان گفت تمام تلاش‌های سیاسی باید در ابتدا به دنبال دستیابی به یک مشارکت سیاسی حداکثری و شاداب باشد . حضور در انتخابات یکی از مستحکم‌ترین وسیله‌هایی است که این ملت می‌تواند آن را مثل یک زره‌ پولادین در مقابل حمله‌ دشمنان و سوءنیت و بد‌دلیِ مستکبران و دخالت‌کنندگان نگه دارد

انتخابات یک مسئله بسیار مهمی است که ملت ایران در این  زمینه ، جزء پیشکسوتهاست. ملتهای دیگر نگاه می‌کنند ببینند انتخابات در ایران به کجا خواهد رسید. استکبار دوست دارد که انتخابات در کشور ما آنچنان بشود که ملتها را مأیوس کند . برای همین هم هست که استکبار، از آمریکا و انگلیس و صهیونیستها و دیگران، دارند مرتباً تلاش می‌کنند که این انتخابات را به یک جوری خراب و مخدوش کنند. کشورهای دیگر نگاه می‌کنند ببینند این پیشکسوت انتخاباتی و انقلابی – که ملت ایران است – چه کار خواهد کرد. بر همین اساس ملت انقلابی و متعهد و ولایتمدار استان بوشهر بویژه شهرستان جم و بخش مرکزی همگام با ملت غیور ایران اسلامی در روز جمعه دوازدهم اسفند ماه  با حضور حداکثری در پای صندوقهای رأی همچون یوم الله ۲۲ بهمن بار دیگر با آرمانهای امام و رهبری و دستاوردهای نظام و خون شهدا بیعت میکنند و حلاوت و خوشحالی را برای مقام معظم رهبری و دلسوزان نظام به ارمغان خواهند آورد و مثل همیشه مهر داغ پشیمانی و یأس را بر پیشانی دشمنان و بدخواهان نظام خواهند زد . انشاءالله

سید محمد جواد هاشمی (بخشدار ریز):ابتدا از شما بواسطه اینکه سعی می کنید تنور انتخابات را داغ نمائید تشکر میکنم

همانطور که مستحضرید تاکید حضرت آقا بر حضور حداکثری مردم در انتخابات است و البته ایشان عنوان نموده اند که به همان اندازه که حضور حداکثری مهم است،انتخاب فرد اصلح هم مهم است.مردم کشورمان نیز همواره به ندای آقا لبیک گفته اند و انشاء ا… ۱۲  اسفند نیز حضوری باشکوه خواهند داشت.بدون شک تمامی کاندیداهایی که از فیلتر شورای نگهبان عبور نموده اند افرادی شایسته اند اما ما باید شایسته تر را انتخاب نمائیم.

درخصوص کاندید اصلح نظر بنده این است که باید شجاع باشد،از متن مردم باشد ساده زیست باشد هزینه های غیر متعارف در زمان تبلیغات نداشته باشد،منافع ملی ومردم را بر منافع خودش ترجیح دهد.

رحیم جمالی (شهردارجم):انتخابات اصلی ترین شاخصه مردمسالاری در کشور ماست و مردم عزیز ایران اسلامی و به تبع آن مردم ولایتمدار شهر جم نیز با حضور گسترده خود در انتخابات دشمنان را نامید خواهند کرد.

از دیدگاه بنده کاندیدی اصلح است که از جنس مردم باشد و پیرو خط رهبری باشد.

“در حاشیه این گفتگو از کاندیداها و هواداران آنها توقع دارم در زمان تبلیغات در حفظ نظافت شهر با ما همکاری نمایند”

علی منصوری (شهردار ریز): اساس انتخابات در جمهوری اسلامی ایران نمونه بارز مردمسالاری دینی می باشد،با گذشت بیش از ۳ دهه در کشور ما انتخابات با برخورداری از پشتوانه مردمی توانسته تاییدی محکم بر اهداف و سیاستهای نظام مقدس اسلامی باشد،وظیفه ما خادمان مردم،ایجاد بستر مناسب جهت حضور گسترده طیف های مردمی در پای صندوقهای اخذ رای و صیانت از آرای مردم از ضروریات می باشد تا شاهدسلامت انتخابات باشیم و هرچند سلایق سیاسی مختلفی در حوزه رقابت با یکدیگر قرار گرفته اند،در نهایت انتخابات و نظر مردم تعیین کننده سرنوشت و نتیجه نهایی انتخابات بوده است.

فرخ بنه گزی (شهردار انارستان):مملکت ما در شرایطی است که دشمن نه تنها انتخابات بلکه جوانان ما را نشانه گرفته است و بدون شک حضورمردم پای صتدوقهای رای تیری به قلب دشمن است و هرچه حضور پرشورتر باشد قدرت چانه زنی ما در عرصه های بین المللی بیشتر خواهد بد.

از دید من یک کاندید اصلح باید ولایتمدار و مردم دار باشد.

 

{jcomments on}

لینک کوتاه : https://avayebushehr.ir/?p=979

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در آوای بوشهر منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.