• امروز : سه شنبه - ۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 15 - شوال - 1445
  • برابر با : Tuesday - 23 April - 2024
5

سکینه الماسی؛شکست مقدمه پیروزی است؛دوره بعد می آیم

  • کد خبر : 1001
  • 14 اسفند 1390 - 5:31

سکینه الماسی، کاندیدای انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی از حوزه دیر،کنگان و جم که بعد از حجت الاسلام شیخ موسی احمدی در این حوزه دوم شد، اظهار داشت: شاید برخی فکر نمی کردند که من بتوانم تا این حد نظر مردم را جلب کنم ولی با آرایی که از صندوق ها بیرون آمد مشخص شد که بنده تا چه اندازه موفق بوده ام.

سکینه الماسی، کاندیدای انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی از حوزه دیر،کنگان و جم که بعد از حجت الاسلام شیخ موسی احمدی در این حوزه دوم شد، اظهار داشت: شاید برخی فکر نمی کردند که من بتوانم تا این حد نظر مردم را جلب کنم ولی با آرایی که از صندوق ها بیرون آمد مشخص شد که بنده تا چه اندازه موفق بوده ام.

 

این نامزد انتخابات در حوزه جنوب استان افزود: بنده در واقع پدیده انتخابات در استان بوشهر بودم و علیرغم اینکه به دلایلی امکانات تبلیغاتی به موقع به دستمان نرسید و تنها سه روز در این ایام توانستیم تبلیغات داشته باشیم، ولی دیدید که چگونه مردم از بنده حمایت کردند. وی ضمن تشکر از همه آنهایی که به هر نحو ممکن به نفع او همکاری می کردند گفت: ما با کمترین امکانات و تبلیغات و فقط با تکیه بر حمایت های مردمی تا اینجا پیش آمدیم و تا نیمه شب انتخابات که شمارش آرا ادامه داشت، آرای بنده از دیگران بیشتر بود اما با شمارش چند صندوق دیگر جناب آقای احمدی پیش افتادند.

الماسی در پاسخ به این سوال که آیا به حجت الاسلام احمدی تبریک گفته اید اظهار داشت: سعی کردم اولین نفری باشم که پیروزی وی را تبریک بگویم و این کار را کردم.

این نامزد انتخابات همچنین در رابطه با هدف خود از ورود به عرصه انتخابات گفت: برنامه های زیادی داشتم که اگر به مجلس راه می یافتم تمام تلاش خود را برای عملی کردن آنها بکار می گرفتم. وی تصریح کرد: بنده فردی هستم که صداقت و شفافیت را همیشه در کارهای خود دخیل می کنم، لذا در صورت موفقیت در انتخابات حتما از آن بهره می بردم و سعی می کردم مردم دار باشم.

خبرنگار ما از الماسی می پرسد شما در جایی گفته بودید می خواهم یک پورفاطمی باشم، منظورتان از این حرف چه بود، که وی در پاسخ می گوید: به اعتقاد من آقای پورفاطمی بسیار مردم دار است و با دلسوزی و شفافیت به مشکلات مردم رسیدگی می کند بنابراین من هم آمده بودم که نه فقط برای یک بار از مردم رای بگیرم بلکه به نحوی خدمت کنم که برای چند دوره بتوانم به مجلس شورای اسلامی راه یابم.

تنها کاندیدای زن انتخابات در استان بوشهر در بخش دیگری از گفتگوی خود با «استان نیوز» می افزاید: ما یک ستاد مردمی به معنای واقعی داشتیم و هزینه های تبلیغات هم تنها از طریق اندوخته های خودم، کمک برادرم و همان ستاد مردمی تامین می شد.

سکینه الماسی در ادامه ابراز امیدواری کرد: انشاءالله بتوانم در دور آینده با قدرت بیشتری وارد شوم و به همه مردم و حامیان خوبم این قول را می دهم که از هم اکنون برای آن روز برنامه ریزی می کنم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا به نتایج انتخابات اعتراضی ندارید گفت: اعتراض به آن معنا که شاید برخی تصور می کنند خیر، اما تخلفاتی هم صورت گرفت که ای کاش مشاهده نمی شد. الماسی افزود: مثلا در جاهایی خرید و فروش رای صورت می گرفت یا از امکانات دولتی هم به نفع برخی کاندیداها استفاده می شد ولی ما در بعضی اوقات از تبلیغات قانونی هم منع می شدیم که به نظرم عدالت رعایت نمی شد.

کارشناس بهزیستی در نهاد ریاست جمهوری همچنین گفت: به هیچ وجه از این شکست ناراحت نیستم بلکه آن را مقدمه پیروزی می دانم؛ از این به بعد هم به کار سابق خودم مشغول خواهم شد.

سکینه الماسی در پایان از هواداران، اعضای ستاد خود و همه کسانی که به نوعی از وی حمایت کرده اند صمیمانه تشکر و قدردانی کرد.

 

{jcomments on}

لینک کوتاه : https://avayebushehr.ir/?p=1001

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در آوای بوشهر منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.