• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 12 - شوال - 1445
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
7

زنگ نمادین روز جم در پنجمین روز هفته منتهی به روز جم

  • کد خبر : 1038
  • 23 اسفند 1390 - 7:19

به گزارش خبرنگار آوای جم : آموزشگاه باقر العلوم و پیش دانشگاهی ام ابیها ( س)‌ در پنجمین روز از هفته منتهی به روز جم میزبان مسئولین ومدیران ادارات شهرستان بودند تا در آئینی زیبا زنگ روز نمادین جم بصدا در بیاروند . نکته حائز اهمیت این مراسم آشنایی دانش آموزان با شهرستان جم بود که از زبان خود دانش آموزان و معلمین و مربیان آنها انجام شد .

به گزارش خبرنگار آوای جم : آموزشگاه باقر العلوم و پیش دانشگاهی ام ابیها ( س)‌ در پنجمین روز از هفته منتهی به روز جم میزبان مسئولین ومدیران ادارات شهرستان بودند تا در آئینی زیبا زنگ روز نمادین جم بصدا در بیاروند . نکته حائز اهمیت این مراسم آشنایی دانش آموزان با شهرستان جم بود که از زبان خود دانش آموزان و معلمین و مربیان آنها انجام شد .

دبیر دومین همایش روز جم ضمن تشکر و قدر دانی از همه مسئولین و مخصوصاً دانش آموزان عزیز جمی ، از تلاش جدیت ،همکاری و هماهنگی مدیریت این دو آموزشگاه که خیلی زیبا برنامه های را تدارک دیده بودند ،‌تقدیر و تشکر بعمل آوردند و در سخنان خود از همه کسانی که در راستای توسعه شهر جم تلاش می نمایند ،‌خواست تا با ایده و پیشنهاد های سازنده در راه رسیدن به قله های توسعه شهری به مجموعه شورای شهر و شهرداری کمک نمایند .

سیدعلیرضا سجادی زاده از همه دانش آموزان و فرهیختگان عرصه علم و دانش خواست که با جدیت و تلاش در راه علم بکوشند تا در آینده شاهد مدیرانی لایق در شهرستان جم باشیم .

امروز سه شنبه ۲۳ اسفند ماه ابتدا مسئولین شهرستان به آموزشگاه شبانه روزی باقر العلوم جم رفتند و در مراسم صبحگاهی و زنگ روز جم شرکت نمودند که ویژه برنامه ای توسط دانش آموزان و اساتید آموزشگاه برگزار گردید . در این مراسم حمید جم رتبه استاد زیست و هنزمند ارزشمند جمی از شهر جم و پیشینه جم به زیبایی یاد کرد .

آموزشگاه باقر العلوم : سال تاسیس ۱۳۶۸ – تعداد دانش آموزان ۲۲۱ نفر – این آموزشگاه در پایه اول دبیرستان دوم و سوم ریاضی و تجربی و پیش دانشگاهی امام سجاد ( ع )‌ با کادری مرکب از ۲۱ دبیر ، یک مدیر و سه معاون و ۳ نفر بعنوان سرپرست خوابگاه و ۲ نفر آشپز در عرصه تعلیم وتربیت تلاش می نمایند .

 

برنامه بعدی آموزشگاه ام ابیها (‌س )‌ :‌ مدیر و دانش اموزان این آموزشگاه با هنرمندی تمام برنامه هایی را تدویننموده بودند که با حضور مسئولین انجام شد . در این مراسم کلیه دانش اموزان با اجرای سرود های همگانی و ملی فضای زیبایی را ترسیم نمودند . همچنین بعد از بصدا در آوردن زنگ نمادین روز جم در آموزشگاه ام ابیها توسط مسئولین از غرفه هایی که دانش اموزان و دبیران آموزشگاه تدارک دیده بودند بازدید و افتتاح گردید .

در این مراسم که باحضور معاونت فرمانداری ، بخشدار مرکزی ، معاون آموزش و پرورش ، رئیس و اعضای شورای اسلامی و تعدادی از مسئولین ادارات انجام شد ، از غرفه های علمی و تخصصی ، غرفه هفت سین بمناسبت تحویل سال و غرفه جشنواره غذا بازدید بعمل آمد .

همچنین در این مراسم دانش اموزان از شهر جم و سروده های با مضامین شهر جم اجرا نمودند و آنچه همگان را به شوق در آورد نظم وانضباط در این آموزشگاه بود که قطعا تلاش مدیر و همکاران ایشان می باشد.

آموزشگاه ام ابیها : این آموزشگاه در شهرک توحید ناحیه ۲۵۰۰ واحدی استقرار دارد . تعداد دانش اموزان ۲۲۰ نفر با کادری شامل ۲۲ نفر + مدیر و معاون در دوکلاس پایه سوم ( ریاضی و انسانی ) ۶ کلاس پیش دانشگاهی ( تجربی – ریاضی – انسانی )‌ فعالیت می نماید .

سفره هفت سین دانش اموزان دبیرستان ام ابیها

 

 

 

{jcomments on}

 

لینک کوتاه : https://avayebushehr.ir/?p=1038

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در آوای بوشهر منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.