• امروز : چهارشنبه - ۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 16 - شوال - 1445
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024
7

رئیس اداره تبلیغات اسلامی جم از برگزاری دوره‌های عمومی و تخصصی قرآن در این شهرستان خبر داد.

  • کد خبر : 1295
  • 15 خرداد 1391 - 7:32

به گزارش خبرنگار آوای جم به نقل از فارس؛حجت‌الاسلام سید حسین سادات امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان جم اظهار داشت: توسعه و گسترش فرهنگ والای قرآنی و اسلامی در جامعه اهمیت بسیار زیادی دارد و همه باید در این مسیر اهتمام ورزیم.

به گزارش خبرنگار آوای جم به نقل از فارس؛حجت‌الاسلام سید حسین سادات امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان جم اظهار داشت: توسعه و گسترش فرهنگ والای قرآنی و اسلامی در جامعه اهمیت بسیار زیادی دارد و همه باید در این مسیر اهتمام ورزیم.

 

وی به ارائه گزارشی از فعالیت‌های قرآنی شهرستان جم طی دو ماه گذشته پرداخت و افزود: امکانات و تجهیزات لازم را برای مؤسسات و مراکز قرآنی فراهم کرده‌ایم و انتظار داریم شاهد رشد و اعتلای فرهنگی شهرستان باشیم.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی جم از برگزاری دوره‌های عمومی و تخصصی قرآنی در شهرستان جم خبر داد و خاطر نشان کرد: برای اوقات فراغت و تابستان دوره‌های متنوع قرآنی پیش‌بینی شده که امیدوار هستیم با همکاری همه مسئولان به نتیجه مطلوب برسیم.

سادات در ادامه از مشخص شدن سهمیه کلاس‌های قرآنی نیمه نخست این شهرستان خبر داد و یادآور شد: تعداد پنج دوره آموزش همگانی قرآن کریم همراه با آموزش صحیح‌خوانی نماز از محل اعتبارات نیم درصدی برای اجرا در نیمه اول سال ۹۱ به اداره تبلیغات شهرستان جم ابلاغ شد که دارالقرآن این اداره نیز این دوره‌ها را به منظور اجرا به مراکز قرآنی ثبت شده ابلاغ کرد.

وی افزایش تعداد دوره‌ها را با توجه به کثرت مراکز قرآنی خواستار شد و تعداد پنج دوره را برای شهرستان جم ناکافی دانست.

سادات از اهتمام جدی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان جم برای استقرار روحانی در روستاهای پر جمعیت خبر داد و افزود: در حال حاضر شش روحانی مستقر در شهرستان مشغول تبلیغ هستند و پرونده هفت روحانی دیگر نیز برای استقرار در مناطق مختلف به اداره کل ارسال شده که در صورت تایید و صدور حکم استقرار در روستاها و مناطق پر جمعیت مستقر خواهند شد.

وی همچنین با اشاره به برگزاری اعتکاف در شهرستان گفت: در شهر جم اعتکاف برادران در مسجد حضرت ابوالفضل (ع) و اعتکاف خواهران در مساجد امام حسن مجتبی(ع) و پیامبر اعظم (ص) برگزار خواهد شد.

سادات از برگزاری اعتکاف در مساجد روستاهای تنگمان و جمال‌آباد، باریکان و شهرهای ریز و انارستان خبر داد و خاطر نشان کرد: امسال با توجه به تبلیغات انجام شده افراد بیشتری در این سنت حسنه شرکت خواهند کرد.

 

لینک کوتاه : https://avayebushehr.ir/?p=1295

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در آوای بوشهر منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.