• امروز : دوشنبه - ۱۷ مرداد - ۱۴۰۱
  • برابر با : 11 - محرم - 1444
  • برابر با : Monday - 8 August - 2022
3

راه اندازی سامانه رسیدگی به نظرات مردمی شبکه بهداشت و درمان شهرستان جم

  • کد خبر : 1437
  • 04 تیر 1391 - 6:16

آوای جم: سامانه رسیدگی به نظرات، پیشنهادات و شکایات مردمی شبکه بهداشت و درمان شهرستان جم، راه اندازی شد.

اشتراگ گذاری خبر در شبکه های اجتماعی

به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان جم، به منظور سهولت دسترسی مردم جهت ارائه نظرات، پیشنهادات و انتقادات به جا و سازنده ایشان از وضعیت ارائه خدمات بهداشتی درمانی در ستاد شهرستان، مراکز بهداشتی درمانی و خانه های بهداشت و همچنین رعایت طرح تکریم ارباب رجوع، سامانه رسیدگی به نظرات مردمی با شماره ۳۰۰۰۲۳۵۱۱۹۱۹۱۹، افتتاح گردید. مسئول روابط عمومی شبکه بهداشت همچنین خاطر نشان کرد، کلیه شهروندان گرامی از این پس می توانند با ارسال یک پیامک به شماره فوق الذکر، موضوعات مورد نظر خود را با روابط عمومی این سازمان مطرح نمایند تا نسبت به پیگیری موارد مطرح شده، حتی المقدور و با توجه به امکانات موجود و حیطه وظایف سازمان، اقدام لازم به عمل آید. وی همچنین خاطرنشان کرد، از آنجایی که تامین سلامت مردم یک رسالت بین بخشی است، لکن برخی از مشکلات و چالشهای موجود، همکاری سایر ارگانها و سازمانهای ذیربط را می طلبد تا با سرمایه گذاری و همفکری در این امر، نسبت به ارتقاء روزافزون سلامت مردم کوشا باشیم.

اشتراگ گذاری خبر در شبکه های اجتماعی
لینک کوتاه : https://avayebushehr.ir/?p=1437

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در آوای بوشهر منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.