• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 20 - رمضان - 1445
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
8

یادداشت وارده:موضوع انشا: تلفن همراه در شهرستان جم

  • کد خبر : 1455
  • 19 تیر 1391 - 12:17

موضوع انشا: تلفن همراه در شهرستان جم

“تلفن همراه”(موبایل)

هرگاه عبارت فوق را می شنویم ناخود اگاه در ذهن ما یک گوشی تلفن  دستی متصور می شود که  هرچند سالها پیش فقط مخصوص افراد پولدار و طبقه مرفه جامعه بود و هم چنین ابزاری برای اثبات تعلق به طبقه مرفه ، اما امروز به لطف پیشرفت تکنولوژی و گذشت زمان امکان در اختیار داشتن  آن برای همگان فراهم شده است و اکثر مردم  بنا به نیاز یک یا  دو  دستگاه از آن در دست دارند و چنان به همراه داشتن آن عادت کرده اند که حتی لحظه ای  نیز به همراه نداشتن آن فکر نمی کنند.

متاسفانه اخیرا در شهرستان جم ، شهروندان این گوشی ها را فقط  و فقط در دست دارند و  به وقت نیاز  به استفاده ، در دفعات اول شماره گیری مخاطب خود، امکان برقراری تماس فراهم نمی شود . اگر مشترکی سمج باشی وتعداد دفعات  شماره گیری را از انگشتان دو دست  فراتر ببری تازه شاید  زنگ ممتد به معنی برقراری تماس به گوش شما برسد.

خوشحال می شوی و کمی از عصبانیتت کم میشود.

مخاطب شما پاسخ می دهد  ولی متاسفانه  هیچ کدام از طرفین  نمی توانند صدای طرف مقابل حتی با کیفیت پایین  دریافت کنند.

این داستان ممکن است چندین بار ادامه پیدا کند.

بالطبع اگر شما یک تماس اضطراری داشته باشی و یا اینکه تعداد دفعات تکرار این اتفاق  زیاد شود به ناچار حرفهایی از  ذهنتان می گذرد که بر زبان آوردنش زیبنده هیچ انسانی نیست.

شهرستان جم به دلایل مختلف از جمله  قرار گیری پالایشگاه گاز فجرجم  در این شهرستان، همسایگی بسیار نزدیک با سایتهای پارس جنوبی(فاصله ۲۰ کیلومتر)  ، داشتن آب و هوای خوب نسبت به سایر نقاط استان و نیز  مردمانی با فرهنگ  و مهمان نواز هم اکنون پذیرای جمعیت بسیار زیادی از اقصی نقاط کشور است.

از سوی دیگر بر همگان روشن است که امروزه ارتباطات بستر توسعه است و هرگونه کمبودی در این زمینه به طور مستقیم بر روند توسعه تاثیر گذار است.

حال مخاطبان را به قضاوت دعوت می کنم که ساکنین دیروز و امروز شهرستانی  با این پتانسیل و شرایط خاص در حوزه نفت و گاز لیاقت پوشش تلفن همراه با کیفیتی که در خور شان شهروندان   باشد  ، ندارند؟

و آیا شرکت مخابرات قبل از اینکه صدای گله مردم بلند شود موظف به  شناسایی و رفع مشکل بوده است  یا خیر؟

این بود انشای من  در پایان انشا نتیجه می گیرم  که  همراه داشتن موبایل  در این شهرستان به عنوان یک حداقل  لازم است ولی داشتن آن لزوما به این معنی نیست که در موقع نیاز، امکان استفاده از آن برای شما فراهم است .

ضمن تشکر از زحمات پرسنل زحمتکش شرکت مخابرات  اعلام می دارم  که ذکر این مطالب نادیده گرفتن زحمات قابل تقدیر پرسنل محترم شرکت مخابرات نیست  بلکه نقدی است به جهت بهبود وضعیت  و رفع مشکل موجود.

یونس احمدی نِژاد

 

{jcomments on}

 

 

لینک کوتاه : https://avayebushehr.ir/?p=1455

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در آوای بوشهر منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.