• امروز : سه شنبه - ۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 15 - شوال - 1445
  • برابر با : Tuesday - 23 April - 2024
3

فرمانده سپاه جم گفت: حضور دانش‌آموزان و دانشجویان در طرح‌های هجرت و محرومیت‌زدایی از نقاط مختلف قابل‌تقدیر است.

  • کد خبر : 1458
  • 19 تیر 1391 - 19:18

 

به گزارش خبرنگار آوای جم به نقل ازخبرگزاری فارس ؛سرهنگ احمد رئیسی عصر امروز در بازدید از طرح هجرت و اردوهای جهادی در شهرستان جم اظهار داشت: اردوهای طرح هجرت از طرح‌های مهم و سازنده در کشور است که با تلاش و همکاری آموزش و پرورش و بسیج سازندگی عملیاتی شده است.

 

فرمانده سپاه شهرستان جم با تاکید بر آنکه در طرح هجرت حضور پرشور دانش‌آموزان و دانشجویان در محرومیت‌زدایی و رفع مشکلات نقاط محروم جامعه بسیار موثر بوده، بیان داشت: دانش‌آموزان و دانشجویان بسیجی در طرح هجرت حضوری چشمگیر و تاثیرگذار داشتند و خدمات بسیار بزرگی انجام دادند.

وی اضافه کرد: غنی‌سازی اوقات فراغت دانش‌آموزان و دانشجویان از اهداف مهمی است که در اجرای طرح هجرت مورد توجه بوده و با مشارکت گسترده دانش‌آموزان و دانشجویان و برنامه‌ریزی‌های دقیق و منظم بسیج سازندگی هر سال شاهد مشارکت جمعیت بیشتری از دانش‌آموزان و دانشجویان در این طرح خواهیم بود.

این مسئول ادامه داد: سپاه و بسیج سازندگی از سال ۸۴ تاکنون به صورت قانونی با حمایت مقام معظم رهبری توانسته‌اند به صورت گسترده به بحث محرومیت‌زدایی بپردازد و این موفقیت ارزشمند محقق نمی‌شود مگر در سایه ولایت‌مداری، اجرای فرامین مقام معظم رهبری و عنایت پروردگار و تمام بسیجیان در این مسیر مستقیم حرکت می‌کنند.

فرمانده سپاه شهرستان جم عنوان کرد: با برنامه‌ریزی‌های دقیق صورت گرفته در سال جاری در شهرستان جم با توان بالاتری از پتانسیل نیروی انسانی در طرح هجرت حضور خواهیم یافت و از هیچ توان و پتانسیلی در راستای خدمت‌رسانی دریغ نخواهیم کرد.

رئیسی تصریح کرد: کیفیت بخشیدن به برنامه‌های جهادی در دستور کار قرار دارد و امیدوار هستیم به اهداف و نتایج مورد نظر برسیم.

 

لینک کوتاه : https://avayebushehr.ir/?p=1458

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در آوای بوشهر منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.