• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 12 - شوال - 1445
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
4

گنجی:باوجودمصوبه دوردوم سفر،چرا درمانگاه تامین اجتماعی ساخته نمی شود.

  • کد خبر : 1463
  • 23 تیر 1391 - 11:02

به گزارش خبرنگار آوای جم؛حجت‌الاسلام محمد گنجی در خطبه‌های امروز نماز جمعه  شهرستان جم، اظهار داشت: تقوا و پرهیزگاری از مهم‌ترین ویژگی‌های انسان مومن و مسلمان است و همه باید در زندگی خود متقی باشیم و از ناپاکی و گناه دوری کنیم.

 

امام جمعه جم در خطبه اول نماز؛ با اشاره به نقش ارزشمند ولایت فقیه در جامعه خاطرنشان کرد: نقش ولایت فقیه در نظام اسلامی بسیار ارزنده و بی‌نظیر است و چه در دوران رهبری امام خمینی(ره) و چه در دوران رهبری آیت‌الله خامنه‌ای شاهد اهمیت و جایگاه ولایت فقیه هستیم.

وی افزود: در فتنه ۸۸ شاهد حضور بی‌نظیر و تدبیر ارزشمند مقام معظم رهبری بودیم و اگر تدابیر ایشان نبود چه بسا خطرات عظیمی انقلاب اسلامی را تهدید می‌کرد.

امام جمعه جم  در خطبه دوم نماز در ادامه به سالروز عملیات رمضان اشاره کرد و یادآور شد: این عملیات در غرب خرمشهر و شرق بصره انجام شد و در حالی که دشمن موانع مهمی ایجاد کرده بود اما با شجاعت رزمندگان و ایمان بالای آنها موفقیت خوبی حاصل شد و لازم است که یادی از شهدای عزیز این عملیات داشته باشیم.

گنجی به گشایش اولین مجلس خبرگان اشاره کرد و افزود: مجلس خبرگان رهبری همواره نقشی تاثیرگذار و بی‌بدیل داشته و در سال ۶۸ و با انتخاب مقام معظم رهبری در واقع نقش ویژه خود را به خوبی نشان داده است.

وی با اشاره روز تامین اجتماعی و بهزیستی گفت: تامین اجتماعی در سال‌های اخیر به دلیل نداشتن ثبات مدیریتی دچار ضعف‌هایی شده و به ویژه انتخاب رئیس جدید تامین اجتماعی کشور از چالش‌های این نهاد است و انتظار می‌رود دولت برای رشد و بالندگی تامین اجتماعی بیشتر تلاش کند.

وی گفت با وجودی که در دور دوم سفر ریاست جمهوری مصوبه ساخت درمانگاه تامین اجتماعی برای شهرستان جم تصویب شده است اما در حالی که در آستانه سفر چهارم هستیم و با وجودی که زمین در بهترین جای شهر تهیه شده است اما کسی به فکر ساخت درمانگاه نیست لازم است مسئولان شهرستان و استان در خصوص مصوبات سفر جدیت بیشتری داشته باشند.

گنجی گفت:آسایشگاه معلولان بچه های بهشت که معلولان بزرگسال سراسر استان را پذیراست وضعیت مناسبی ندارد و می بایست پیگیری بیشتری صورت بگیرد وضعیت کنونی این آسایشگاه دردآور است.

امام جمعه جم به سالروز تاسیس شورای نگهبان اشاره کرد و اذعان داشت: هیچ کدام از مصوبات مجلس بدون تایید شورای نگهبان ضمانت اجرایی ندارند و شورای نگهبان در واقع پاسدار و نگهبان قانون اساسی است.

گنجی به پذیرش قطعنامه ۵۹۸ اشاره کرد و بیان داشت: مجموعا ۱۲ قطعنامه در سال‌های پایانی جنگ توسط سازمان ملل نوشته شد که به دلیل عدم رعایت خواسته‌های ایران هیچ کدام مورد پذیرش جمهوری اسلامی قرار نگرفت و در قطعنامه ۵۹۸ با تلاش و مدیریت وزارت امور خارجه، حقانیت ایران در جنگ اثبات شد مورد پذیرش قرار گرفت.

وی افزود: امام عظیم‌الشان بعد از پذیرش قطعنامه فرمودند که اگر نبود مصلحت اسلام عزیز هرگز حاضر به پذیرش قطعنامه و نوشیدن زهر کشنده نبودیم.

گنجی به اوضاع عربستان اشاره کرد و اظهار داشت: این روزها شاهد اعتراضات گسترده در ۴ شهر عربستان هستیم و به فضل خدا شاهد پیروزی اسلام و نابودی سران ظالم این رژیم باشیم.

گنجی در پایان بدلیل عزیمت به سفر معنوی حج از مردم شهرستان حلالیت طلبید.

 

{jcomments on}

 

 

لینک کوتاه : https://avayebushehr.ir/?p=1463

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در آوای بوشهر منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.