• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 12 - شوال - 1445
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
7

آقایان مسئول،دوستان شورا و شهرداری؛بین جوانان تبعیض قائل نشوید

  • کد خبر : 1504
  • 06 مرداد 1391 - 21:17

آوای جم؛چند روزی است دو دلم که این مطلب را بنگارم یا نه؟زیرا کاری ارزشمند صورت پذیرفته اما ناقص،که امیدوارم سهواً صورت پذیرفته شده باشد.

در طی ۱۰ روز گذشته از چند نفر از جوانان شهرستان جم که در سطح استان و کشور افتخار آفرینی نموده بودند به انحاء مختلف تقدیر بعمل آمد این افراد شامل:

آقایان:

کرامت ا… صبوری – جوان برتر استان

حسین اسدی  – قهرمان مسابقات پرورش اندام استان بوشهر

سید عبدالرضا سجادی زاده – نائب قهرمان مسابقات پرورش اندام استان بوشهر

 

کاظم مظفری – برگزیده المپیاد نجوم و اختر فیزیک کشور

 

تقدیرها شامل نصب بنر در میدان امام حسین از طرف شهرداری و شواری اسلامی شهر برای ۴ نفر فوق،نام بردن اسامی فوق و تجلیل از آنها در نمازجمعه هفته قبل و نهایتاً طی جلسه ای در محل سالن کنفرانس شهرداری جم با حضور فرماندار،معاون فرماندار،شهردار،رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر جم با اهدائ هدایایی از ۴ نفر فوق به نحوی شایسته تقدیر بعمل آمد.

اما آنچه که مرا واداشت که این مطلب را بنگارم این است که در طول تیرماه افتخارات دیگری نیز توسط جوانان جمی  بدست آمده است ولی آنها جایی در این تقدیرها نداشتند.

افتخارات را مرور میکنم:

همایش جوان برتر خلیج فارس : در این همایش از خانم‌ها ندا بابائی پور، فاطمه میرزائی و منصوره یوسفی که مشترکاً با کار تحقیقی “جلال روشنفکر” مقامی ملی را کسب کرده بودند تجلیل شد.

…………………………………………..

کاراته کاران شهرستان جم  کسب ۶ مقام و سهمیه حضور در رقابت های هنگ کنگ

در این مسابقات که در تهران برگزار شد سید یاسر حسینی، پیمان آردل، محمدحسین واعظ زاده، نیما رضایی و یزدان بهرام‌پور با درخشش در این مسابقات ۱ طلا، ۱نقره و ۴ برنز را به ارمغان آوردند.

………………………………………….

مسابقات قهرمانی کونگ فو کشوری سبک آرتاکابر (فول کونگ فو) :در این دوره از مسابقات که با حضور ۲۰ تیم از ۲۰ استان و ۵۰۰ شرکت کننده برگزار شد شهریار رفیعی پور و نعمت اله مرتضوی در رده نوجوانان و جوانان موفق به کسب مدال طلا شدند. همچنین میلاد محمدی در رده بزرگسالان مدال نقره و اکبر کوشکک در رده جوانان مدال برنز کسب نمودند.

……………………………………………

مسابقات قهرمانی بوکس جوانان کشور: امین ابراهیمی در جریان مسابقات قهرمانی بوکس جوانان کشور در وزن ۶۹ کیلوگرم، به مدال طلا رسید و جواز حضور در تیم ملی را کسب کرد.

این سوالات به ذهنم رسید اما پاسخهایم نتوانست مرا قانع کند که چرا این افراد در تقدیرها جایی نداشتند.

سوال اول:شاید یک برهه زمانی خاص مورد تقدیر قرار گرفته اند؟خیر تمامی مقامهای بدست آمده فوق در تیرماه بوده است و جالب اینکه بجز آقای ابراهیمی در رشته بوکس بقیه مقامها که ۴ نفر تقدیر شده نیز جزء آن می باشند همگی در دهه سوم تیرماه بدست آمده است.

سوال دوم: شاید فقط کشوری ها مورد تقدیر قرار گرفته اند؟خیر از ۴ نفر فوق فقط یک نفر مدال کشوری داشته است و بقیه کشوری ها در میان تقدیر شوندگان جایی نداشته اند.

سوال سوم:شاید برنامه ویا مسابقه ای که آن چهار نفر در ان حضور داشته اند از درجه اهمیت بیشتری برخوردار بوده است؟خیر،مسابقات کاراته،کونگ فو و بوکس کشوری و انتخابی تیم ملی بوده اما پرورش اندام استانی،از طرفی در مراسمی که آقای صبوری مقام استانی کسب نموده است خانمها بابایی پور،میرزایی و یوسفی نیز همانجا مورد تقدیر قرار گرفته اند ولی در جم از این ۳ نفر تقدیر نشده است.

سوال چهارم:شاید فقط از مدال آوران و مقام داران سطح شهر تجلیل شده است؟خیر ۲ نفر از ۴ نفر فوق از روستای علی آباد هستند که جزء شهر نیست ضمن اینکه در بین سایر نفرات چندین نفر از سطح شهر هستند که تقدیری از آنها صورت نگرفته است.

وبسیاری سوال دیگر.نگارش این مطلب به این دلیل است که جوانان امروز بسیار هوشیارند و تبعیض از طرف مسئولین حتی در دادن یک لوح تقدیر ساده بر روحیه آنها تاثیر گذار است.امید است مسئولین عزیز دقت بیشتری در برنامه های خود داشته باشند.

نکته:این مطلب به هیچ عنوان قصد زیر سوال بردن مقامهای کسب شده توسط آقایان صبوری،سجادی،اسدی و مظفری را ندارد و از بابت اینکه این دوستان تقدیر شده اند از مسئولین سپاسگذاریم و اعلام می داریم که این عزیزان مایه افتخار شهرستان جم بوده و این پایگاه خبری از کسب موفقیت توسط آنها بعنوان جزئی از جم بخود می بالد.

عکسی از مراسم تجلیل در شهرداری:

 

{jcomments on}

لینک کوتاه : https://avayebushehr.ir/?p=1504

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در آوای بوشهر منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.