• امروز : چهارشنبه - ۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 16 - شوال - 1445
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024
8

حجه الاسلام شیخ حسین هوشمند : من هر روز با جوانان فوتبال بازی می کنم

  • کد خبر : 1508
  • 07 مرداد 1391 - 15:05

به گزارش خبرنگار آوای جم : حجه الاسلام شیخ حسین هوشمند متولد روستای کوری حیاتی هم اکنون ساکن استان قم  و در حال حاضر روحانی مستقر در روستای آبگرمک طی مصاحبه تلفنی در خصوص فعالیتهای فرهنگی و مذهبی در روستای آبگرمک چنین بیان نمود :

شیخ حسین هوشمند بیان نمود: ابتدا خدا را سپاس می گویم که توفیق خدمت به مردمی را نصیبم نمود که همیشه دعای خیرشان بدرقه راهم بوده است .

 

خوشبختانه از اول ماه مبارک رمضان به درخواست هیئت امنای مسجد امیرالمومنین « ع » آبگرمک هر شب محفل انسی با قرآن همراه با تفسیر آیات کلام الله مجید ویژه عموم برادران و خواهران ایمانی برگزار می شود که مورد استقبال اهالی روستا قرار گرفته است .

چه برنامه های مذهبی در روستا توسط حضرتعالی برگزار می شود :

پاسخ : نماز جماعت صبح ، ظهر و عصر ، مغرب و عشاء ، برگزاری دعای عهد بعد از نماز صبح ، کلاسهای احکام ویژه عموم بعد از نماز ظهر و عصر ، کلاسهای حفظ قرآن ویژه جوانان .

آیا کلاس احکام ویژه بانوان همه برگزار می شود : خوشبختانه کلاس احکام ویژه بانوان توسط همسرم در مسجد روزانه برگزار می شود .

چه برنامه های فرهنگی در سطح روستا انجام میشود :

پاسخ : روزانه بعد از نماز صبح وخواندن دعای عهد یک پیاده روی بمدت ۲۰ دقیقه و برگزاری فوتبال در زمین خاکی با جوانان توانسته تعداد زیادی از جوانان و نوجوانان را بسوی کارهای فرهنگی سوق دهد .

مشاوره ویژه خانواده ها و زوج های جوان ، مشکلات زوجین مسائلی که هست اهالی روستا به اینجانب مراجعه کرده و تا جایی که امکان دارد سعی بر برطرف نمودن مشکلات آنان داریم .

حاج آقا حضرتعالی فوتبال هم بازی می کنید ؟

پاسخ : بله اتفاقا هر روز با نوجوان و جوانان روستا کلی فوتبال بازی می کنیم .

چه برنامه هایی ویژه نوجوانان و جوانان دارید ؟

پاسخ : کلاسهای فرهنگی , مسابقات قرآنی هر روز بعد از نماز ظهر و عصر در مسجد برگزار می شود که خوشبختانه با همکاری بعضی دوستان جوائز خوبی از جمله سفر مشهد مقدس در نظر گرفته ایم .

آیا برنامه هایی دیگری هم در نظر دارید ؟

پاسخ : بله برنامه هایی از قبیل کلاسهای احکام و تربیت فرزند – مدیریت خانواده – برگزاری مراسم میلاد امام حسن مجتبی « ع» – برنامه های مخصوص شبهای شهادت حضرت علی «ع » – حضور در محافل قرآنی در سطح روستا با حضور تنی چند از اهالی مسجد .

حاج آقا چرا تبلیغ نیاز است و تبلیغ چه موقع نافذ می باشد ؟

پاسخ : تبلیغ فراخوان بشریت بسوی فطرت پاک اما فراموش شده است . تبلغ نهادن دست انسان ناسوتی در دامان نوریان لاهوتی . من یک عقیده شخصی دارم که با توجه به پیشرفت دنیای ارتباطات و نقش مهم رسانه ها ، مبلغان دینی هم باید با استفاده از ابزارها و روش های نوین و پیشرفته مثل اینترنت ،ویدئو پرزکتورو استفاده از کامپیوتر و  لب تاب با تهیه برنامه های تبلغی بصورت نرم افزارهای کاربردی ، کلیپ های جذاب ویژه جوانان و نوجوانان و با بهره گیری از علوم پیشرفته در راستای اهداف عالیه اسلام گام بداشته و جان های خسته را از چشمه زلال فرهنگ وحی سیراب کنیم .

حاج آقای بعنوان سئوال پایانی شما چقدر از این امکانات فوق استفاده می کنید ؟

پاسخ : سعی کردم که تمامی سخنرانی ها و فعالیتهای روزمره که در این روستا انجام می دهیم از طریق فایلهای پاورپینت با نکات جذاب باشد . کلیپ های بسیار متنوعی با موضوعات ولایت فقیه , شهداء , معجزات جمکران و مستندهای آفرینش اماده نموده ام که مورد استقبال همگان مخصوصا قشر جوان ونوجوان قرار گرفته است .

لینک کوتاه : https://avayebushehr.ir/?p=1508

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در آوای بوشهر منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.