• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 19 - رمضان - 1445
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
6

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر:جم مقام دوم قبولی مقطع متوسطه

  • کد خبر : 1511
  • 09 مرداد 1391 - 8:14

به گزارش آوای جم به نقل از سوک؛خلیل رضایی صبح امروز در نشست شورای آموزش و پرورش استان بوشهر اظهار داشت: براساس آمارها میزان قبولی دانش‎آموزان سال سوم مقطع متوسطه در استان بوشهر و در سال تحصیلی ۹۰ ـ ۹۱ در مقایسه با سال تحصیلی پیش از آن ۶٫۶۱ درصد رشد داشته است.

 

وی اضافه کرد: استان بوشهر در این زمینه در بین مناطق، شبانکاره رتبه اول را از آن خود کرده و مناطق بندر ریگ و سعدآباد به ترتیب دوم و سوم هستند.

وی تصریح کرد: همچنین در رتبه‎بندی شهرستانی، شهرستان‎های دشتی، جم و دیلم به ترتیب رتبه‎های اول تا سوم را به خود اختصاص داده‎اند و رتبه شهر بوشهر نیز ۱۶ است.

رضایی با اشاره به ساخت مجردسرا برای فرهنگیان مستقر در عسلویه گفت: ساخت مجردسرا برای فرهنگیان در عسلویه پیگیری شده و در صورت تامین اعتبار در کمترین زمان برای این امر اقدام می‎شود.

وی افزود: در رابطه با حق مسکن و ماموریت برای فرهنگیان مستقر در عسلویه و همچنین حق جزیره برای فرهنگیان جزیره خارک با وزیر آموزش و پرورش مکاتباتی شده و پیگیر این مسئله هستیم.

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر با اشاره به ضرورت تسریع در اجرای سند تحول بنیادین آموزش و پرورش یادآور شد: تحقق این سند بدون همراهی و مشارکت و تعامل سایر دستگاه‎های اجرایی امکان‎پذیر نیست.

رضایی تصریح کرد: هدف از تدوین و اجرای سند تحول بنیادین ارتقا کیفی نظام آموزشی است و باید با حمایت و همکاری و استفاده از همه ظرفیت‎ها زمینه‎های لازم برای اجرای هرچه مطلوب‎تر این سند را در استان بوشهر فراهم کنیم.

وی بیان کرد: در همین راستا اقداماتی در سطح استان انجام شده و برنامه‎هایی نیز در دست اجرا است و امیدواریم در سال تحصیلی جدید نظام آموزشی جدید نیز با کمترین مشکل در مدارس استان اجرا شود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: براساس تفاهمنامه‎ای که بین معاون پشتیبانی وزیر آموزش و پرورش و معاون بانک ملی منعقد شده مقرر شده است ۱۰۰ میلیارد تومان تسهیلات در اختیار فرهنگیان قرار گیرد.

رضایی تاکید کرد: قرار است این تسهیلات با کمترین تشریفات قانونی به فرهنگیان پرداخت شود که امیدواریم با همکاری بانک‎ها در این امر تسریع شود.

 

لینک کوتاه : https://avayebushehr.ir/?p=1511

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در آوای بوشهر منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.