• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 17 - شوال - 1445
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
3

یادواره شهدای پایگاه مقاومت بسیج بنت الهدی (ع) شهرستان جم برگزارگردید.

  • کد خبر : 1529
  • 14 مرداد 1391 - 20:28

 

به گزارش خبرنگار آوای جم : در این مراسم که عصر دیروز با حضور مسئولین لشکری و کشوری و همچنین خانواده معظم شهدا در مسجد چهارده معصوم (ه) شهر انارستان برگزار شد حجت الاسلام سید حسام الدین حسینی، روحانی اعزامی سپاه از بوشهر ضمن تبریک به مناسبت ولادت امام حسن مجتبی (ع) گفت : خداوند بهترین مراتب را برای شهید قرار داده است .

حسینی خطاب به زنان ایثارگر گفت: درود بر شما که مصداق آیه ۵۶ سوره احزاب هستید و با ولایت پذیری خود در دنیا و آخرت سربلند و سر افرازید و ولایت پذیری و توجه بر ولایت است که ناهید کردستان را تا اوج قله های معرفت بالا می برد .

 

وی اظهار داشت: این ولایت پذیری است که دشمن از آن رعب و وحشت دارد و تا تبعیت مردم ایران از ولایت وجود دارد ، دشمن جرات نزدیک شدن و دخالت در امور ایران اسلامی را ندارد و امید ولایت و رهبری بر شما ایثارگران و تابعین از ولایت است .

وی بیان کرد: خود سازی مقدمه حضور در جامعه است  و بدانید که شما در حوزه خود سازی چنان قوی هستید که توانایی ایثار در راه خدا را پیدا کرده اید و قطعا در دامن چنین زنان ایثارگر و ولایی ،‌فرزندان مومن و متدین رشد خواهند کرد .

 

وی در بخش دیگر از خطاب به زنان ایثارگر گفت: درود بر شما که در راه ولایت، جان و مال خود را ایثار کردید و با همتی بلند و مانند یک مرد در عرصه های مختلف حضور پیدا کردید تا بگویید که ما جان  خود را در راه ولایت می دهیم، اما اجازه نخواهیم داد که کسی بر حریم ولایت تعرضی نماید .

وی با بیان اینکه  شهدای والامقام نیاز به برگزاری این یادواره ها ندارند گفت،  این جامعه است که برای عطر آگین و زنده شدن نیاز به عطر حضورشهدا و یاد و نام آنها دارد

حسینی، برگزاری یادواره شهدا را تجلیل از فرهنگ شهادت و ایثار خواند و گفت: امروز جامعه اسلامی ما بار دیگر نیاز مبرم به ترویج این فرهنگ غنی دارد .

شایان ذکر است که در پایان مراسم از خانواده معظم شهدا تجلیل شد و همچنین کلیه حاضرین به یاد شهدا  افطاری ساده ای صرف کردند/بسیج نیوز

لینک کوتاه : https://avayebushehr.ir/?p=1529

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در آوای بوشهر منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.