• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 20 - رمضان - 1445
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
6

پیام حجت الاسلام دکتر موسی احمدی به مناسبت روز خبرنگار

  • کد خبر : 1534
  • 16 مرداد 1391 - 13:07

«ن وَالْقَلَمِ وَمَا یَسْطُرُونَ»

پیام حجت الاسلام دکتر موسی احمدی نماینده دیر،کنگان و جم در مجلس شورای اسلامی به مناسبت روز خبرنگار

با آرزوی قبولی طاعات و عبادات در ماه مبارک رمضان،۱۷ مرداد در تقویم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به نام حرفه‌ای مزین شده که نقشی مهم و تاثیرگذار برای تحقق اصول و آرمان‌های اسلام و انقلاب ایفا کرده است.

به طور قطع اگر نبودند خبرنگاران آگاه،‌ با بصیرت، متعهد و متدین و اگر نبود تلاش متعهدانه اصحاب قلم برای اطلاع‌رسانی و افزایش بصیرت جامعه، امروز بسیاری از موفقیت‌های ملت و مسئولان ایران به ویژه در حوزه مقابله با تهاجم فرهنگی دشمنان اسلام و انقلاب میسر نمی‌شد. در شرایط حساس کنونی که به فرموده رهبرمعظم انقلاب اسلامی، تهاجم فرهنگی دشمنان ایران به اوج خود رسیده و از سوی دیگر زورگویان غربی از هر حربه‌ای برای مایوس کردن ملت فهیم و متمدن ما سود می‌برند، خبرنگاران و اصحاب رسانه با وجود تحمل مشکلات و کاستی‌های مختلف، با روحیه ایثار و فداکاری مثال‌زدنی در خط مقدم مقابله با توطئه‌های بدخواهان داخلی و خارجی ایستادگی می‌کند.

در عصری که تمامیت خواهان دنیا بی توجه به نگاه نگران و متحیر آدمیان ، هر روز حادثه ای ناگوار در گوشه گوشه ی دنیا می آفرینند، این اندیشه ورزان و خردگرایان عرصه ی اطلاع رسانی هستند که با مجاهدت بی بدیل خود نقاب از چهره کریه جهانخواران کنار می زنند. باشد که بشریت در مقابل ظلم یکپارچه استقامت کند و به مبارزه برخیزد. اینجانب به عنوان خادم کوچک مردم شریف دیر،کنگان و جم در مجلس شورای اسلامی بر خود لازم دانستم که از تلاش متعهدانه اصحاب قلم و رسانه در روزی که یادآور تلاش خبرنگاران ایرانی برای افشای توطئه‌های خصمانه دشمنان علیه ملت ایران است، تقدیر کنم.و امیدارم خبرنگاران و اهالی رسانه‌ها در آینده نیز همچون گذشته با انتشار گزارش‌های امیدوار کننده،شاهد افزایش شور و نشاط ملی برای تحقق اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران باشیم.

 

«من الله التوفیق»

حجت الاسلام موسی احمدی

نماینده مردم شریف دیر،کنگان و جم در مجلس شورای اسلامی

لینک کوتاه : https://avayebushehr.ir/?p=1534

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در آوای بوشهر منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.