• امروز : سه شنبه - ۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 15 - شوال - 1445
  • برابر با : Tuesday - 23 April - 2024
4

یادواره شهدای آبگرمک شهرستان جم برگزار شد

  • کد خبر : 1551
  • 22 مرداد 1391 - 6:00

به گزارش آوای جم به نقل از خبرگزاری فارس ، استاد حوزه و دانشگاه شامگاه شنبه در آیین یادواره شهدای آبگرمک شهرستان جم اظهار داشت: شهدای گرانقدر انقلاب و جهاد مقدس از سرمایه‌های ارزشمند نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند و باید تمام توان را برای آشنایی جوانان جامعه با ایشان به کار گیریم.

حجت‌الاسلام حسین هوشمند خاطرنشان کرد: در شرایطی که دنیای کفر و استکبار از تمام امکاناتی که در اختیار دارد برای ضربه زدن به نظام مقدس جمهوری اسلامی بهره می‌برد ما با آشناسازی جوانان با اهداف و برنامه‌های ارزشمند شهدا می‌توانیم با برنامه‌های شوم دشمنان انقلاب اسلامی مقابله کنیم.

این مسئول بیان کرد: اگر امروز انقلاب اسلامی ایران در دنیا سخنی برای گفتن دارد به برکت خون شهدا و ایثارگران است و قدردانی از شهدا و ایثارگران از مسائل مهمی است که باید به آن توجه داشته باشیم.

وی اضافه کرد: نقش زنان در انقلاب اسلامی نقشی غیر قابل انکار و بی‌بدیل است و در واقع نقطه عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی محسوب می‌شود.

هوشمند اذعان کرد: شهدای ما اعم از زن و مرد به راهی که رفتند ایمان داشتند و اگر ما می‌خواهیم دنباله‌رو این نهضت باشیم، باید راه خود را بشناسیم و به آن ایمان داشته باشیم، همانطور که “ناهید کرجو” به راه خود ایمان داشت و خود را تا اوج قله‌های معرفت بالا برد.

این استاد حوزه و دانشگاه عنوان کرد:‌ دشمنان نظام اسلامی امروز برای ایجاد انحراف در افکار آحاد جامعه اسلامی تلاش می‌کنند و ما امروز باید هوشیار باشیم تا دشمنان ما را از مسیر انقلاب منحرف نکنند.

هوشمند تصریح کرد: ما امروز پیشرفت‌های خود را در زمینه‌های مختلف مدیون خون شهدا هستیم چراکه آنان به ما درس ایستادگی و مقاومت حقوق مسلم خود را دادند.

وی با تاکید بر اینکه ما در مقابل خون شهدا مسئول هستیم و در روز قیامت باید جواب پس بدهیم، گفت: باید احتیاط کنیم که خدای ناکرده و به طور ناخواسته نباید عملی از ما سر بزند که خون مطهر شهدا پایمال شود.

هوشمند اذعان کرد: رمز پیروزی انقلاب اسلامی و ایستادگی در مقابل استکبار، اطاعت از ولی فقیه و حضور همه‌جانبه مردم در عرصه‌های مختلف است و امروزه تمام توجه دشمن به سمت ارزش‌هایی است که ما را در دوران جنگ به موفقیت رسانده بود و ما باید این ارزش‌ها را به نسل‌های آتی منتقل کنیم تا کشور از گزند دشمنان مصون بماند.

 

لینک کوتاه : https://avayebushehr.ir/?p=1551

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در آوای بوشهر منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.