• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 12 - شوال - 1445
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
7

با حضور مسئولان؛خبرنگاران جمی نیز مورد تقدیر قرار گرفتند

  • کد خبر : 1553
  • 22 مرداد 1391 - 20:46

به گزارش خبرنگار آوای جم؛ضیافت افطاری و مراسم تجلیل از خبرنگاران شهرستان جم به همت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان جم،شورا و شهرداری جم عصر امروز ۲۲ مرداد ماه۹۱ در محل سالن کنفرانس شهرداری جم با حضور گنجی امام جمعه،موذنی معاون فرماندار و سرپرست اداره ارشاد،جمالی شهردار،سجادی زاده رئیس شورای شهرجم،رضایی و رفیعی پور اعضای شورای شهر جم و محمد کارگر رئیس دانشگاه آزاد جم برگزار گردید.

 

در این مراسم سید علیرضا سجادی زاده ضمن تبریک روز خبرنگار به خبرنگاران از زحمات این قشر قدردانی نموده و گفت امسال دومین سالی است که این برنامه را اجرا می کنیم.

حجت الاسلام گنجی امام جمعه شهرستان جم نیز در این دیدار ضمن تبریک روز خبرنگار،با اشاره به احادیث و روایات قرآنی بر اهمیت خبر رسانی تاکید نموده و از خبرنگاران خواست اخبار امید بخش را منتشر نمایند.

سایر مسئولین حاضر در جلسه نیز با اظهار نظرهای متعدد به تقدیر و تمجید از خبر و خبرنگار پرداختند.

در ادامه این مراسم علی بابایی خبرنگار صداوسیما و ایرنا،کرامت ا… صبوری مدیر پایگاه خبری تحلیلی چگاسه،سجاد بهزادی خبرنگار آزاد نشریات استان،علی دانشمند مدیرپایگاه خبری تحلیلی آوای جم،مصطفی ارجمند مسئول سرویس سیاسی اجتماعی آوای جم،عباس کمالی خبرنگار چگاسه،علی کمالی خبرنگار چگاسه،هوشنگ جمالی خبرنگار آزاد صدا وسیما،عبدا… فتحی خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان نیز مطالبی در خصوص مشکلات خبرنگاران عنوان داشتند.

عمده مشکلات مطرح شده در جلسه فوق را می توان به هزینه های بالای خبررسانی و عدم حمایتهای مالی،عدم اختصاص آگهی های ادارات دولتی به رسانه های مجازی،سعه صدر اندک مسئولین،عدم توجه به هوشیاری بسیار بالای مردم،عدم توجه به مطالب درج شده و حتی نظرات ذیل آن برای رفع مشکلات موجود،عدم برگزاری دوره های آموزشی خبرنگاری و پیشنهاد ایجاد منشور حقوقی خبری در شهرستان جم اشاره نمود.

در پایان این مراسم لوع تقدیر،تندیس و هدیه ای به خبرنگاران حاضر در جلسه اهداء و پس از برگزاری نمازجماعت به امامت امام جمعه شهرستان، ضیافت افطاری نیز برپا گردید.فرماندار جم نیز در اواخر برنامه به این مراسم ملحق شد.

عکس:آرشیو

لینک کوتاه : https://avayebushehr.ir/?p=1553

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در آوای بوشهر منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.