• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 20 - رمضان - 1445
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
6

نگرانی از انتصابات در شبکه بهداشت جم/جایگزینان بوشهری هم نیستند

  • کد خبر : 1566
  • 27 مرداد 1391 - 22:00

به گزارش خبرنگار آوای جم؛در طی چند هفته گذشته اتفاقاتی در شبکه بهداشت شهرستان جم رخ داده است که آینده خوبی برای شهرستان جم ندارد.

 

تغییر ۲ مدیر بومی در مراکز بهداشتی درمانی امیرالمومنین جم و امام سجاد ریز و جایگزینی نیروهای غیر بومی آن هم از خارج از استان بوشهر،موجی از نگرانی را برای مردم ایجاد نموده است.

شبکه بهداشت و درمان جم از مجموعه اداراتی است که در آن نیروهای مستعد و بومی فراوانی حضور دارند و امید ما این است که حداقل در اینگونه ادارات پیکره بومی مدیران حفظ گردیده و افراد بومی نیز تلاش کنند امر مهم جانشین پروری آن هم از بین نیروهای بومی را در دستور کار قرار دهند.

حال که بسیاری از ادارات جم به بهانه اینکه نیروی بومی رسمی در آن وجود ندارد در سیطره نیروهای غیر بومی قرار گرفته است،توقع این است که در اداراتی مثل شبکه بهداشت که حداقل این بهانه وجود ندارد نیروهای بومی بر مسند مدیریت تکیه بزنند.

اما ظاهراً شبکه بهداشت نیز همانند آموزش و پرورش سیاست عدم استفاده از مدیران بومی را در دستور کار قرار داده است.با این تفاوت که در آموزش و پرورش تصمیم گیری از طرف اداره کل استان بوشهر صورت گرفته اما در بهداشت و درمان تصمیم عزل نیروهای بومی را یک بومی خودی گرفته است.

به نظر می رسد در مجموعه شبکه بهداشت و درمان شهرستان جم گروهی در حال برنامه ریزی برای در اختیارگرفتن پست های کلیدی بوده و از الان قابل حدس است که پس از بازنشستگی احمد قاسمی جانشین آن نیز چه کسی خواهد بود.البته اگر تا آن زمان گروه موصوف زمینه تغییر احمد قاسمی را نیز فراهم ننموده باشند.

نکته حائز اهمیت و پایانی این مطلب این است که نیروهای غیر بومی هر چند که موفق نیز باشند اما پس از مدتی منطقه را ترک کرده و حتی نمی توان از خدمات آنها در استان بوشهر نیز سود برد واین موضوع می تواند قابل پیگیری از طرف دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی استان بوشهر نیز باشد.

لینک کوتاه : https://avayebushehr.ir/?p=1566

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در آوای بوشهر منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.