• امروز : سه شنبه - ۲۸ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 8 - شوال - 1445
  • برابر با : Tuesday - 16 April - 2024
6

نماینده مردم کنگان، دیر و جم در مجلس گفت:دغدغه اشتغال جوانان بومی را برطرف می‌کنیم

  • کد خبر : 1572
  • 31 مرداد 1391 - 19:46

به گزارش خبرنگار آوای جم به نقل از خبرگزاری فارس؛حجت‌الاسلام موسی احمدی صبح امروز در دیدار با مردم روستاهای بردخون گفت: بعد از حضور در مجلس شورای اسلامی بر سر پیمانی که با مردم بسته‌ایم وفادار مانده و به لطف پروردگار موفق شده‌ایم برای بار دوم در بین مردم شهرها و روستاهای حوزه انتخابی حاضر و به درخواست آنان گوش دهیم.

 

وی افزود: در بار اول هدف تقدیر و تشکر از حضور مردم در انتخابات و انتخاب حقیر بوده و این بار نیز برای آگاهی از درخواست‌ها و مشکلات آنان در بین این عزیزان حاضر شده‌ایم.

 

نماینده حوزه جنوبی استان در مجلس اضافه کرد: این دیدارها را ادامه خواهیم داد و با همفکری نخبگان و فرهیختگان سراسر حوزه انتخابیه در راه توسعه منطقه گام خواهیم برداشت.

احمدی در ادامه به موضوع اشتغال در منطقه که به‌عنوان دغدغه تمامی جوانان حوزه انتخابیه است اشاره کرد و گفت: با توجه به ظرفیت‌های منطقه ما نباید جوان بیکار در هیچ مقطع تحصیلی حتی زیر دیپلم داشته باشیم ولی متأسفانه به‌دلیل عملی نشدن بخشنامه‌های صادر شده این مهم تاکنون اتفاق نیفتاده است.

وی افزود: باید بررسی شود چرا بخشنامه‌های اشتغال که تمامی وزرا نیز آن را امضا و ابلاغ کرده‌اند در منطقه پارس جنوبی اجرایی نمی‌شود؟

احمدی خاطر نشان کرد: در این رابطه مذاکرات خوبی با مسئولان اشتغال داشته‌ایم و تلاش خواهیم کرد با برنامه‌ریزی و ارائه راهکاری مناسب دغدغه جوانان منطقه برای اشتغال را برای همیشه برطرف کنیم و در این راه نیازمند یاری و همکاری تمامی مسئولان منطقه و استان و مردم عزیز نیز هستیم.

وی با اشاره به حضور خود به‌عنوان نماینده کمیسیون انرژی و عضو غیر ثابت در کمیسیون اصل نود ابراز امیدواری کرد بتواند مطالبات مردمی را در این کمیسیون مهم پیگیری کند.

حجت‌الاسلام والمسلمین موسی احمدی با حضور در روستاهای کناری، آبکش، وحدت‌آباد و شهنیا ضمن برگزاری دیدارهای مردمی، در نشست شوراهای اسلامی روستا نیز شرکت و از مطالبات آنها مطلع شد.

لینک کوتاه : https://avayebushehr.ir/?p=1572

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در آوای بوشهر منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.