• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 20 - رمضان - 1445
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
6

عبدالهی:شفاف می گویم،شهرداری پول آلایندگی را خرج نموده است.

  • کد خبر : 1584
  • 03 شهریور 1391 - 12:30

به گزارش خبرنگار آوای جم؛در دومین روز از هفته دولت،از ساعت ۱۱ صبح امروز اعضای شورای اداری شهرستان جم در محل جایگاه نماز جمعه این شهرستان پاسخگوی سوالات مردم بودند. فرماندار جم در این مراسم در پاسخ به سوال دانشمند مدیر سایت آوای جم در خصوص شفاف سازی در زمینه وضعیت اعتبار آلایندگی گفت:

شفاف به مردم بگویم که برخلاف اینکه گفته شده است این اعتبار ۱میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان بوده است، اعتبار واریزی به حساب شهرداری جم مبلغ یک میلیارد و ششصد میلیون تومان بوده و ما به شهرداری اعلام نموده ایم که حق روستاها و محدوده ای که در حریم آلایندگی قرار دارند پرداخت شود و مکتوب این موضوع را اعلام کرده ایم  وگفته ایم که مسئولیت آن را نیز می پذیریم اما متاسفانه بجز یک مبلغ ۲۰۰ میلیون تومان،مابقی را شهرداری جم راساً هزینه نموده و الان پولی در حساب شهرداری از این بابت نمانده است و شهردار نیز اعلام می کند که برابر قانون باید آنرا در شهر هزینه کند.در ادامه  این مراسم سوالاتی  ازطرف این سایت مطرح که مهمترین پاسخهای مسئولین به شرح ذیل است.

 

* در خصوص برگزاری این جلسه در هفته قبل در نماز جمعه اطلاع رسانی شده و دفترچه های روزشمار هفته دولت نیز در سطح شهر پخش شده است.

* در صورت اهداء زمین از طرف مردم، بزودی اداره هلال احمر در شهرستان جم راه اندازی خواهد شد.

* مشکل میدان جدید الاحداث جنب آب تصفیه را در شورای ترافیک مطرح می نمائیم و در صورت تایید کارشناسان مبنی بر نقص در میدان مذکور ان را مرتفع می کنیم.

* در دولتهای نهم و دهم در مجموع با کلنگ زنی دو سالن جدید در همین هفته تعداد ۱۲ سالن ورزشی در این شهرستان ایجاد شده که بی نظیر است.

* پروژه روشنایی تونلهای جم به سیراف با توجه به رفع مشکل بودجه در آینده نزدیک راه اندازی خواهد شد.

* در خصوص ساخت درمانگاه تامین اجتماعی، مکاتبات متعددی صورت پذیرفته و پیگیر موضوع هستیم.

* در خصوص وضعیت شرکت خدمات غیر صنعتی و مشکلات کارگران از طریق شورای تامین شهرستان تا کنون مسئله را مدیریت کرده ایم و اجازه نمی دهیم حق کارگران تضییع شود.

لینک کوتاه : https://avayebushehr.ir/?p=1584

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در آوای بوشهر منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.