• امروز : پنج شنبه - ۳۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 10 - شوال - 1445
  • برابر با : Thursday - 18 April - 2024
4

رحیم جمالی:مردم بدانند سازمان بازرسی شاکی من شده است./حامی روستائیان هستم

  • کد خبر : 1589
  • 04 شهریور 1391 - 20:11

 

به گزارش خبرنگار آوای جم؛در پی اظهارات خلیل عبدالهی فرماندار شهرستان جم در خصوص اعتبار آلایندگی و هزینه کرد آن توسط شهرداری جم،به سراغ رحیم جمالی شهردار جم رفتیم تا  از کم و کیف موضوع آگاه شویم.

مهندس رحیم جمالی در ابتدای سخنان خود ضمن تبریک هفته دولت، گفت: متاسفانه در دیدار مردم با مسئولان جم،اطلاعات ناقصی به مردم داده شده است.

 

جمالی گفت: اینجانب بعنوان کارمند دولت موظف به اجرای قانون مصوب مملکت هستم و بر طبق قانون تعاریف محدوده و حریم شهر ، روستا و شهرک مصوب ۱۴/۱۰/۱۳۸۴ نمی توانم اعتبار عوارض آلایندگی را در خارج از شهر هزینه نمایم.

شهردار جم گفت:خود فرماندار  و حتی امام جمعه محترم شهرستان در جریان هستند بنده بواسطه اینکه از همین اعتبار مبلغ ۲۸۰ میلیون به دانشگاه آزاد و فنی مهندسی کمک نموده ام،سازمان بازرسی مرا به دادگاه کشانده و در همین دادگاه جم محاکمه و سپس پرونده جهت سیر مراحل قانونی به شعبه سوم تخلفات اداری استان ارجاع گردیده است.

جمالی گفت مردم شریف جم و خصوصاً روستائیان عزیز بدانند اگر جمالی خصومتی با آنها داشت در تقسیم اعتبار آلایندگی سالهای قبل نیز اینکار را می کرد.

وی گفت:اگر نبود الزام قانونی در خصوص منع پرداخت عوارض به روستاها بنده نیز با کمال میل در خدمت آنها بودم.

امروز نیز دستهایم را بالا می گیرم و فریاد میزنم من برای کمک به روستاها آماده ام اما مصوبه قانونی ارائه نمائید تا اقدام شود. وقتی طبق قانون اجازه تخصیص این اعتبار به روستاها را ندارم،آیا باید تخلف نمایم؟بنده به این موضوع واقفم که آلاینده ها به روستاها نیز آسیب زده است.اما من مجری قانونم و قانون گذار نیستم و قانون همین کاری که امروز انجام داده ام را از من خواسته است و برای آن ۲۸۰ میلیون نیز بواسطه عدم رعایت قانون،دادگاهی شده ام.

جمالی در پایان گفت:کسانی که به گفته های بنده شک دارند می توانند جریان دادگاهی شدن بنده برای بخشی از این اعتبار را از دادگستری جم،سازمان بازرسی کشور و حتی امام جمعه جم که برای کمک به بنده در دادگاه حاضر شدند جویا شوند.

رحیم جمالی پایان بخش سخنانش را آیه ای از قرآن کریم تلاوت نمود:

إِنَّ اللّهَ لاَ یَخْفَى عَلَیْهِ شَیْءٌ فِی الأَرْضِ وَلاَ فِی السَّماءِ /یقیناً چیزى در زمین و در آسمان بر خدا پوشیده نیست .

لینک کوتاه : https://avayebushehr.ir/?p=1589

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در آوای بوشهر منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.