• امروز : سه شنبه - ۲۹ اسفند - ۱۴۰۲
  • برابر با : 10 - رمضان - 1445
  • برابر با : Tuesday - 19 March - 2024
8

از تحریم گلایه ندارید جناب نماینده؟ از فضای مجازی چطور!؟

  • کد خبر : 14089
  • 05 مرداد 1400 - 11:34
انتقاد نماینده مردم کنگان در خصوص وضعیت بیمارستان کاملا درست است، ولی اظهارات وی در خصوص عدم گلایه از تحریم و مشکلات ناشی از واردات امکانات درمانی، جای تعجب دارد!

مصطفی ارجمند

روز گذشته شیخ موسی احمدی نماینده جنوب استان بوشهر، در حاشیه بازدید از بیمارستان کنگان، طی سخنانی تند و انتقادی وضعیت این بیمارستان را نگران کننده توصیف کرد.

او نوک پیکان انتقاداتش را به سمت دانشگاه علوم پزشکی بوشهر و مدیرانش گرفته و گفته گوش شنوایی ندارند و فریاد مدیران محلی هم به جایی نمی رسد.

احمدی برای نشان دادن عمق فاجعه در این بیمارستان به تشریح وضعیت نامطلوب سرمایشی و سرویس های بهداشتی هم پرداخته است.

نماینده مردم در مجلس در ادامه، گفته: “بعضی از امکانات در کشور نیز وجود ندارد که آن بحثی جدا است و راجع به آن گلایه‌ای نداریم مانند تجهیزات و نیروی مرتبط با کرونا، یا بحث‌های کلی که وابسته به واردات و یا ارز و تحریم ها است.”

نگارنده هم بر این باور است که وضعیت بیمارستان کنگان چه از لحاظ نیروی انسانی و کیفیت و کمیت امکانات و چه به لحاظ وضعیت فیزیکی ساختمان در شان مراجعان و بیماران نیست و اگر اقدامی نشود شاید وضعیت اسفبار این بیمارستان روز به روز بغرنج تر هم شود.

انتقاد نماینده مردم کنگان در خصوص وضعیت بیمارستان کاملا درست است و باید سپاسگزار بود که نماینده ای اینچنین از موکلانش حمایت می کند و صدای مردم جنوب می شود اما اظهارات وی در خصوص عدم گلایه از تحریم و مشکلات ناشی از واردات امکانات درمانی، جای تعجب دارد!

شیخ موسی احمدی بهتر از هر کسی در جنوب استان می داند که تحریم ها چه بر سر کشور آورده است؟ بدون تردید، بخش بزرگی از بحران های کنونی کشور ناشی از تحریم و عدم فروش نفت و خالی شدن خزانه است تا جایی که همین رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر برای تامین آب معدنی بیمارستان هایش فراخوان کمک داده است!

نماینده مجلس اگر چه با رای یک منطقه از کشور بر سر کار آمده اما در قالب مجلس شورای اسلامی، نماینده منافع همه ملت است و اتفاقا باید برای تحریم ها و مشکلات ارزی فریاد اعتراضش به متولیان سیاست خارجی در کشور بلندتر از اعتراضش به رئیس دانشگاه علوم پزشکی ای باشد که قرار است با اندک بودجه تحریمی، بیمارستان و درمانگاه را در اوج بحران اقتصادی، اداره کند.

به نظر می رسد عدم گلایه نماینده جنوب استان بوشهر از تحریم و عدم واردات و مشکلات ارزی، نگاه غالب در مجلس شورای اسلامی هم هست و در همین چند روز دقیقا مشخص شده که گلایه ها و نگرانی نمایندگان از اینترنت و فضای مجازی بسیار بیشتر از تحریم و بحران اقتصادی و نارضایتی عمومی در کشور است که دارند با قید فوریت برایش نسخه می پیچیند.

طرح باصطلاح صیانت از کاربران در فضای مجازی که نتیجه اش هم مشخص است این روزها با شدت و حدت در حال بررسی است و اتفاقا دو نماینده کنگان و بوشهر هم از امضا کنندگان هستند. حال چگونه نماینده محترم از فضای مجازی و مدیریتش که اولویت این روزهای سخت معیشتی مردم نیست گلایه دارد اما از تحریم و عدم واردات اقلام پزشکی و ارز و دارو گلایه ندارد؟!

لینک کوتاه : https://avayebushehr.ir/?p=14089

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در آوای بوشهر منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.