• امروز : سه شنبه - ۱۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 22 - شوال - 1445
  • برابر با : Tuesday - 30 April - 2024
8
بر اساس اعلام دانشگاه علوم پزشکی بوشهر

ثبت ۳۵ کرونایی دیگر در استان بوشهر/ نوزاد ۳۵ روزه دیلمی و مرد ۶۵ ساله جمی فوت کردند

  • کد خبر : 12385
  • 18 خرداد 1399 - 21:44

دانشگاه علوم پزشکی بوشهر اعلام کرد: امروز ۳۵ بیمار جدید مبتلا به کرونا در استان شناسایی شده‌اند که ۲۰ نفرشان مرد و ۱۵ نفر زن هستند. به گزارش آوای بوشهر؛ تعداد مبتلایان به کرونا در استان بوشهر اکنون به هزار و ۸۱۱ نفر رسیده است شامل هزار و ۴۲ مرد و ۷۶۹ زن. اما امروز […]

دانشگاه علوم پزشکی بوشهر اعلام کرد: امروز ۳۵ بیمار جدید مبتلا به کرونا در استان شناسایی شده‌اند که ۲۰ نفرشان مرد و ۱۵ نفر زن هستند.

به گزارش آوای بوشهر؛ تعداد مبتلایان به کرونا در استان بوشهر اکنون به هزار و ۸۱۱ نفر رسیده است شامل هزار و ۴۲ مرد و ۷۶۹ زن.

اما امروز دو نفر به آمار جان باختگان کرونا افزوده شد تا تعداد فوتی‌ها به ۲۱ نفر برسد. جان باختگان جدید نوزادی ۳۵ روزه از شهرستان دیلم و مردی ۶۵ ساله از شهرستان جم هستند.

امروز هم، تمام ۱۰ شهرستان استان مورد جدید ابتلا به کرونا داشته‌اند.

سهم شهرستان بوشهر از مبتلایان جدید ۱۱ نفر، دشتستان و گناوه هر کدام ۶ نفر، عسلویه ۴ نفر، تنگستان و کنگان ۲ نفر، جم، دشتی، دیر و دیلم هر کدام یک نفر بوده است.

از میان هزار و ۸۱۱ بیمار کرونایی در استان بوشهر تا کنون ۷۱۴ نفر( ۴۳۳ مرد و ۲۸۱ زن) کامل بهبود یافته‌اند، هزار و ۵۰ نفر( ۵۸۲ مرد و ۴۶۸ زن) در مراقبت خانگی هستند، ۲۶ نفر( ۱۸ مرد و ۸ زن) در بیمارستان به سر می‌برند و ۲۱ نفر( ۱۲ زن و ۹ مرد) جان خود را بر اثر این بیماری از دست داده‌اند.

در همین حال، محمد مهدی گویا رئیس مرکز مدیریت بیماری‌های واگیر وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از آغاز فاز سوم کنترل و مدیریت کرونا خبر داده و گفته است، در این فاز برای ما مهم است افرادی را که بیشتر در معرض خطر قرار دارند، زودتر شناسایی کنیم و با مراقبت از آن‌ها اجازه ندهیم که این افراد به شکل‌های شدید بیماری کووید-۱۹مبتلا شوند.

لینک کوتاه : https://avayebushehr.ir/?p=12385

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در آوای بوشهر منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.