• امروز : پنج شنبه - ۳ آبان - ۱۴۰۳
  • برابر با : 21 - ربيع ثاني - 1446
  • برابر با : Thursday - 24 October - 2024
3
مدیرکل ثبت اسناد و املاک بوشهر؛

وصول بیش از ۱۱ هزار میلیارد تومان از مطالبات بوشهر

  • کد خبر : 16135
  • 03 تیر 1402 - 11:35
آوای بوشهر؛ مدیرکل ثبت اسناد و املاک بوشهر گفت: سال گذشته 11 هزار و 338 میلیارد تومان میزان وصولی مطالبات بانک‌ها و شرکت‌های دولتی از اشخاص و موسسه‌ها بوده که این رقم معادل کل کارکرد استان در ۴۴ سال گذشته است.

به گزارش آوای بوشهر یه نقل از خبرگزاری فارس استان بوشهر، محمدرضا بزرگمهر مدیرکل ثبت اسناد و املاک بوشهر ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: سال گذشته ۱۱ هزار و ۳۳۸ میلیارد تومان میزان وصولی مطالبات بانک‌ها و شرکت‌های دولتی از اشخاص و موسسه‌ها بوده که این رقم معادل کل کارکرد استان در ۴۴ سال گذشته است. این میزان وصول مطالبات، ۲هزار و ۳۰۵ درصد نسبت به سال گذشته افزایش نشان می‌دهد.

وی با بیان اینکه بیشترین رقم وصول مربوط به شرکت گاز استان بوشهر است، افزود: براساس برنامه ششم توسعه بسیاری از کارها از طریق دادگاه در قسمت اجرا از طرف ثبت اسناد اجرا می‌شود به همین دلیل امروز ارباب رجوع زیادی در قسمت اجرا به این اداره کل مراجعه می‌کنند.

بزرگمهر با بیان اینکه قسمت اجرا ثبت اسناد و املاک استان بوشهر با گرفتن سه استعلام از ملک، حساب بانکی و وسیله نقلیه امکان ممنوع الخروج و ممنوع المعامله کردن افراد را دارد اظهار کرد: سال گذشته ۳ هزار و ۵۶۱ فقره پرونده در این استان تشکیل شده که با پیگیری‌های انجام شده به انضمام برخی از پرونده‌های سال‌های قبل، سال گذشته ۳ هزار و ۸۰۰ پرونده در این استان مختومه شده است.

این مقام مسؤول ادامه داد: سال گذشته ۲ هزار و ۲۶۴ واقعه طلاق در این استان به ثبت رسید که نسبت به ۲ هزار و ۳۵۶ فقره طلاق سال قبل‌ از آن، ۴ درصد کاهش نشان می‌دهد. سال گذشته ۶ هزار و ۳۳۶ فقره ازدواج در دفاتر رسمی ازدواج این استان به ثبت رسیده که نسبت به ۶ هزار و ۵۸۷ فقره ازدواج سال قبل‌ از آن پنج درصد کاهش نشان می‌دهد.

مدیرکل ثبت اسناد و املاک بوشهر با اشاره به فعالیت ۱۱۱ دفترخانه اعلام کرد: در زمان حاضر ۱۲ هزار جلد دفتر موجود در استان اسکن شده است. سال گذشته ۴۱ هزار فقره سند مالکیت در دفاتر اسناد رسمی استان به ثبت رسیده که نسبت به تنظیم ۳۷ هزار سند سال ۱۴۰۰ افزایش نشان می‌دهد.

لینک کوتاه : https://avayebushehr.ir/?p=16135

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در آوای بوشهر منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.