• امروز : جمعه - ۴ آبان - ۱۴۰۳
  • برابر با : 22 - ربيع ثاني - 1446
  • برابر با : Friday - 25 October - 2024
6

کار بزرگ مهندسان جوان کشور در دوران تحریم/افتتاح پروژه مهم پلیمر پادجم بعد از ۱۴سال/نقش بی بدیل نجفی اردکانی در تکمیل پاد

  • کد خبر : 21358
  • 02 مرداد 1403 - 12:44
آوای بوشهر : پروژه ۱۴ ساله پلیمر پادجم به کمک مهندسان جوان کشور به ایستگاه پایانی رسید و گفته می شود پنج شنبه با حضور مسؤولان ارشد کشور افتتاح می شود

پروژه ۱۴  ساله پلیمر پادجم به کمک مهندسان جوان کشور به ایستگاه پایانی رسید و گفته می شود پنج شنبه با حضور مسؤولان ارشد کشور افتتاح می شود 

مالک اصلی شرکت‌ توسعه پلیمر پادجم صندوق بازنشستگی کشوری است که بعد از حدود یک دهه توقف و بلاتکلیفی،  با مدیریت و کار جهادی  و شبانه روزی مهندسان جوان کشور به ایستگاه افتتاح رسمی رسید.

ماه گذشته با ورود استایرن منومر به مجتمع شرکت، واحد مهم و استراتژیک ABS  کار تولید محصول خود را آغاز کرد و این تولید محصول یعنی تکمیل پروژه پادجم. 

اجرای این پروژه بزرگ در دوران تحریم های ظالمانه غرب رخ داده است و مؤید توانمندی های مهندسان با دانش کشور است و بدون تردید مدیریت ارزشمند مهندس نجفی اردکانی  در تکمیل پاد جم  به یادها خواهد ماند و باید موفقیت تکمیل شرکت‌ پلیمر پادجم را به نام ایشان و همکاران امروزشان نوشت و بدون‌ تردید انتخاب ایشان به عنوان مدیر سال صنعت پتروشیمی کشور شایسته است. 

این پروژه که تقریبا به بن بست رسیده بود و در دوره ای قرار بود وزارت کار برای خلاصی از شر آن،  این پتروشیمی را به فروش برساند حال با مجاهدت جوانان دهه شصتی و تلاش های شبانه روزی تیم مدیریتی پادجم  به ریل اصلی خود بازگشت و تا چند روز آینده طنین شادی و سرور ایرانیان خواهدشد.

هنر مدیران موفق ، کارکردن در ناامیدی است؛ نشستن بر مسندی است که برای شان بزرگ نیست، میزشان را عاریت گرفته اند تا امید بیافرینند، حالا پلیمرپادی ها، می توانند سر بلند کنند و رجز بخوانند؛ برای تحریم ها، برای سنگ های پیش پای شان، برای رسیدن به تولیدی بی وقفه و سودآور…. .

بله ؛ تلاش گران پلیمرپاد جم و مدیر عامل کاربلدش، این روزها فعل خواستن را صرف کردند تا در آینده، سهمی درخور از بازار داخل و خارج بگیرند و بر سفره ایرانیان و به ویژه بازنشستگان بیفزایند و  باید به‌ عزم مدیران و مهندسان پلیمر پاد جم دست مریزاد گفت.

بدون‌ تردید در آستانه آغاز دولت چهاردهم ، افتتاح پاد جم خبری خوش و غرورآفرین است؛  امیدواریم باز هم شاهد به ثمر نشستن تلاش های مهندسان جوان کشورمان در صنعت افتخار آفرین پتروشیمی باشیم.

لینک کوتاه : https://avayebushehr.ir/?p=21358

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در آوای بوشهر منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.