• امروز : سه شنبه - ۱ آبان - ۱۴۰۳
  • برابر با : 19 - ربيع ثاني - 1446
  • برابر با : Tuesday - 22 October - 2024
3

مدیرعامل باشگاه پارس جنوبی/ تمام مدیران قبل تخلف کردند/ باشگاه پارس جنوبی انضباط مالی نداشته/از فصل قبل فقط یک بازیکن قرارداد داشت

  • کد خبر : 21610
  • 31 مرداد 1403 - 18:40
آوای بوشهر: سرپرست امور ورزش سازمان منطقه ویژه در خصوص ایجاد زیر ساخت های لازم برای باشگاه پارس جم نیز گفت: در تلاش هستیم دو زمین یکی در جم ویکی در عسلویه تاپایان سال احداث کنیم.

به گزارش آوای بوشهر ایرج ایری سرپرست امور ورزش سازمان منطقه ویژه در نشست خبری با خبرنگاران گفت: متاسفانه مدیران قبلی باشگاه مطابق با بخش نامه ها و دستور العمل های ابلاغی ورزش وزارت نفت عمل نکردند و به نوعی تخلف کرده اند.

مدیرعامل باشگاه پارس جنوبی جم در خصوص بدهی های باشگاه پارس جنوبی خاطر نشان ساخت؛ باشگاه پارس جم انضباط مالی نداشته سعی کردیم این بی انضباطی مالی را رفع کنیم و بدهی های گذشته انباشته شده تا حدودی پرداخت کنیم و تلاش خواهیم کرد بدهی های باقی مانده نیز پرداخت کنیم.

ایری در خصوص انتصاب مدیر رسانه ای پروازی و غیر بومی برای تیم پارس جم گفت: دستور العمل و بخش نامه های سازمان اجازه نمیداد رسانه باشگاه از بیرون انتخاب کنیم و باید از نفرات سازمان برای این سمت استفاده می کردیم.

مدیرعامل باشگاه پارس جنوبی جم در خصوص حواشی ایجاد شده بعد از حذف نام جم از صفحه رسمی باشگاه پارس جنوبی گفت؛ اصلا به این حساسیت واقف نبودم و فکر نمیکردم حذف نام جم این قدر حواشی داشته باشد.

ایری در خصوص حذف مربیان و بازیکنان بومی گفت: در حوزه کادر فنی و بازیکنان تصمیم با سرمربی باشگاه هست و اختیار انتخاب کادر و بازیکنان با خود ایشان هست.

سرپرست امور ورزش سازمان منطقه ویژه در خصوص ایجاد زیر ساخت های لازم برای باشگاه پارس جم نیز گفت: در تلاش هستیم دو زمین یکی در جم ویکی در عسلویه تاپایان سال احداث کنیم.

مدیرعامل باشگاه پارس جنوبی جم همچنین در خصوص قرارداد بازیکنان فصل پیش نیز گفت: مدیریت باشگاه در این خصوص سهل انگاری کرده و باید تا قبل از پایان فصل لیست بازیکنانی که باشگاه نیاز داشت به سازمان لیگ ارسال و به بازیکنان ابلاغ میکرد که این کار در زمان مقرر انجام نشد و ما روزی که شروع کردیم فقط یک بازیکن از فصل گذاشته داشتیم.

ایری همچنین در خصوص وضعیت خودش نیز گفت: من نیروی سازمان هستم و تا روزی که هستم تلاش میکنم برای موفقیت پارس جم قدم بردارم.

لینک کوتاه : https://avayebushehr.ir/?p=21610

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در آوای بوشهر منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.