• امروز : سه شنبه - ۱ آبان - ۱۴۰۳
  • برابر با : 19 - ربيع ثاني - 1446
  • برابر با : Tuesday - 22 October - 2024
9

پارس‌جنوبی‌جم در پایان فصل جزء ۱۰ تیم بالای جدول خواهد بود

  • کد خبر : 3398
  • 18 مرداد 1396 - 23:56

آوای جم،بازیکن تیم فوتبال پارس‌جنوبی‌جم گفت: به دنبال این هستیم که در پایان فصل، جزء ۱۰ تیم بالای جدول قرار گیریم که تمام تلاشمان را خواهیم کرد تا در لیگ برتر ماندگار شویم. همایون افتخاری صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگار آوای جم در خصوص صدرنشینی تیم فوتبال پارس‌جنوبی‌جم در دو هفته ابتدایی لیگ برتر اظهار […]

آوای جم،بازیکن تیم فوتبال پارس‌جنوبی‌جم گفت: به دنبال این هستیم که در پایان فصل، جزء ۱۰ تیم بالای جدول قرار گیریم که تمام تلاشمان را خواهیم کرد تا در لیگ برتر ماندگار شویم.

همایون افتخاری صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگار آوای جم در خصوص صدرنشینی تیم فوتبال پارس‌جنوبی‌جم در دو هفته ابتدایی لیگ برتر اظهار داشت: تمرینات پیش از فصل خیلی زودتر از بقیه تیم ها آغاز کردیم و با انجام بازی‌های دوستانه خوب در ارمنستان، برای شروعی رویایی در لیگ برتر آماده شده بودیم.

وی افزود: صدر نشینی در دو هفته ابتدایی لیگ برتر نتیجه زحمات و تلاش‌های بازیکنان و کادر فنی تیم بود و امیدواریم این روند خوب را بتوانیم حفظ کنیم.

تیم فوتبال پارس‌جنوبی‌جم با اشاره به حضور پر شور هواداران و حمایت از این تیم در بازی‌های خانگی تصریح کرد: در بازی با پیکان در شهر جم، ورزشگاه مملو از جمعیت بود و انتظار داریم در بازی‌های آینده هواداران و مردم فهیم شهر جم به عنوان یار دوازدهم از پارس جنوبی حمایت کنند.

افتخاری افزود:مردم و هواداران در بازی با پیکان ثابت کردند که  به دور از حاشیه فقط از تیم خود حمایت می‌کنند.

بازیکن زیر ۲۱ سال تیم فوتبال پارس جنوبی جم با بیان این که در ادامه فصل دیدارهای حساسی در شهر جم برگزار می شود، بیان کرد: دلگرمی همه ی بازیکنان و سرمربی تیم حضور و پشتیبانی همین هواداران است که از آنها می‌خواهیم با حضور در ورزشگاه از تیم حمایت کنند.

بازیکن پارس جنوبی بومی شهرستان جم، یادآور شد: در پایان فصل به دنبال این هستیم تا جز ۱۰ تیم بالای جدول باشیم و بتوانیم دل هواداران را شاد کنیم.

افتخاری در خصوص دیدار هفته آینده تیم فوتبال پارس جنوبی‌جم در مقابل سپاهان در اصفهان با بیان این که تیم ما در شرایط خوبی به سر می‌برد، گفت: سپاهان تیمی بزرگ و قوی است ولی ما برای سه امتیاز این مسابقه پا به میدان خواهیم گذاشت تا در سومین بازی فصل سومین پیروزی خود را جشن بگیریم و در صدر جدول باقی بمانیم.

وی با اعلام این که تمرینات خیلی خوبی پشت سر گذاشته و برای دیدار با سپاهان کاملا آماده‌ایم، عنوان کرد: از نگاه مثبت کادر فنی و سرمربی تیم پارس جنوبی در خصوص بها دادن به بازیکنان بومی تشکر می‌کنم و مطمین هستیم که بازیکنان بومی استان بوشهر که در پارس‌جنوبی‌جم به کار گرفته شده‌اند، به زودی ویژگی های خود را ثابت می‌کنند.

افتخاری ادامه داد: شهرستان جم با مردم دوست‌داشتنی و فوتبال‌دوست خود، نشان داده پتانسیل های خوبی در حوزه فوتبال دارد و امیدواریم این پیشرفت‌ها روز به روز افزایش یابد.

لینک کوتاه : https://avayebushehr.ir/?p=3398

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱
  1. با سلام و احترام
    دیدگاه روشن و هدفمند بازیکنی همچون همایون افتخاری همواره نشان از برنامه ریزی در راستای موفقیت های پیش رو حایز اهمیت بوده و هست و امیدوارم مسولیت چنین پتانسیل های که از این آب و خاک مباشند را همایت کرده و همواره قدرشناسی افکار نوین و ایده‌ای ورزشی ایشان باشند . ممنون از تمام زحمت هوایی تا کنون متهمان شده ای . خسته نباشید

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در آوای بوشهر منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.