• امروز : سه شنبه - ۱۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 22 - شوال - 1445
  • برابر با : Tuesday - 30 April - 2024
2

پیام تبریک مدیرعامل به مناسبت سالروز تاسیس شرکت مخازن سبز پتروشیمی عسلویه

  • کد خبر : 16729
  • 02 مرداد 1402 - 22:55
آواي بوشهر؛ مهندس یزدانی کاشانی با صدور پیامی ۳ مرداد سالروز تأسیس شرکت مخازن سبز پتروشیمی عسلویه را به کارکنان شرکت تبریک گفت.


سوم مرداد ماه‌ سالروز تاسیس یکی از شرکت های مهم منطقه پارس جنوبی است که با ظرفیت های خود توانسته یاریگر بزرگ ترین شرکت های پتروشیمی باشد و با تاسیس آن فعل خواستن مهندسان جوان کشور  صرف شود.

مخازن سبز آن نهال نوپای دیروز به لطف متخصصان کشور امروز بالنده تر در جهت‌ رشد تولید و جهاد اقتصادی قرار گرفته است .

شرکت مخازن سبز به عنوان بزرگ‌ترین طرح ذخیره‌سازی و صادرات فرآورده‌های پتروشیمیایی کشور هم اکنون با دارا بودن ۲۲ مخزن بزرگ و با سیستم های پیشرفته نقش بسزائی در انبارش و ذخیره‌سازی محصولات شرکت‌های پتروشیمی را داراست و به خود می بالد که همه برنامه ریزی، طراحی، توسعه و احداث مخازن آن توسط مهندسان جوان کشور در دوران تحریم ظالمانه استکبار رقم خورده است.

شرکت‌ مخازن در یک‌سال گذشته موفقیت های مهمی داشت که‌ مهمترین آن ، افتتاح ۹ مخزن جدید با دستور رئیس جمهور بود و به‌ لطف زحمت کارکنان خدوم شرکت‌ نیز ،  تقدیرنامه دو ستاره‌ تعالی صنعت پتروشیمی  و  نشان عالی مدیر سال نیز به شرکت‌ مخازن سبز رسید.

امسال‌ سالروز تاسیس شرکت با دهه محرم مقارن شده‌ است و اینجانب ضمن عرض تسلیت ایام عزاداری سید و سالار شهیدان ، ‌ سالروز تاسیس شرکت  مخازن سبز پتروشیمی را نیزگرامی می دارم و مراتب تشکر و قدردانی خود را از تمام مجاهدان حاضر در این نقطه از خاکریز جهاد اقتصادی ابراز می دارم‌ و امیدوارم با توکل بر خدا، تلاش و کوشش مضاعف و با همدلی بتوانیم گام های موثرتری در زمینه ماموریت های شرکت‌ به‌ ویژه در زمینه رشد تولید برداریم.

محمدرضایزدانى کاشانى 

مدیرعامل

لینک کوتاه : https://avayebushehr.ir/?p=16729

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در آوای بوشهر منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.