• امروز : سه شنبه - ۱۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 22 - شوال - 1445
  • برابر با : Tuesday - 30 April - 2024
12
بسته خبری هفتگی آوای بوشهر؛

آخرین خبرهای انتخاباتی/عوارض آلایندگی عسلویه و اما و اگرها/توسعه بیمارستان جم/حاشیه سازی برای پارس جم و …

  • کد خبر : 10941
  • 12 بهمن 1398 - 20:44
آوای بوشهر شنبه هر هفته با بسته خبری هفتگی به روز می شود. خواندن این بسته خبری را به مخاطبان پیشنهاد می کنیم.

آوای بوشهر شنبه هر هفته با بسته خبری هفتگی به روز می شود. خواندن این بسته خبری را به مخاطبان پیشنهاد می کنیم.

میدان ورودی بهرباغ، عامل تصادفات متعددی دراین قسمت شده است. یکی از معضلات اساسی مسیر ارتباطی یک شهر و دو روستا به شهر جم، پل غیر استاندارد و کم عرض بهر باغ بود که پس از احداث پل جدید و میدان در محدوده روستای بهرباغ، میزان تصادف های مسیر، به شدت افزایش پیدا کرده است.

علاقه زیاد محمد گنجی امام جمعه سابق جم به حضور در مراسمات این شهر جالب توجه است، این در حالی است که وی این علاقه را به سایر مراسمات در شهرهایی که سابقا مسئولیت داشته ندارد.

مصاحبه های نماینده، استاندار و مدیرعامل پارس جنوبی جم حاکی از آن است که پارس جم در نیم فصل دوم دغدغه مالی ندارد و به نظر می رسد امتیاز الماسی از وزیر نفت در جریان استیضاحش، به ثمر نشسته است.

عملکرد موفق بخشدار مرکزی جم در مدت کوتاه مسئولیتش باعث خشم پیج ها و کانال های نفتی شده است. یکی از کانال های نفتی طی هفته گذشته، در خصوص اعطای نامه اشتغال به غیر بومی ها از سوی بخشداری مرکزی جم، اطلاعات غلطی را علیه بخشدار منتشر کرده بود.

وب سایت غیر قانونی منتسب به هواداران پارس جنوبی جم، به حاشیه سازی های عجیب علیه این تیم می پردازد. با وجود اینکه تیم پارس جم، در نیم فصل دوم در وضعیت خوبی از لحاظ تامین مالی قرار دارد وب سایت هواداران باشگاه، با انتشار اخباری غلط، سعی در دیکته برخی تقاضاهای خود به مدیران باشگاه دارد!

 

۳۴ نفر به تایید صلاحیت شدگان انتخابات استان بوشهر اضافه شدند:

حوزه بوشهر، گناوه و دیلم
کورش امیری، کیهان تاج دینی، علی جمالی، حسین حیدری، سعید شعبانی، مسعود شیرافکن، مهدی صادقیان، علی صداقت، حسین کریمی، صغری کشفی، خلیل عبدالهی و داریوش مستی

حوزه دشتستان
علی آذربان، علی احمدزاده، زینت احمدی زاده، محمد رضا دهقانفرد، علی رحیمی، عبدالرسول مرادی، ایرج مزارعی، بهنام هنری و اسماعیل یاسینی

حوزه دشتی و تنگستان
علی افراشته، فرخ بنه گزی، عبدالصمد دولاح، احسان رزمی نیا، عبدالکریم سعیدی و علیرضا قائدی حقیقی

حوزه کنگان، دیر، جم و عسلویه
احمد بادام فیروز، علی زارعی، مرضیه دهقانی، سید حسن حسینی، محمد رضا فیروزی، مهین مطری زاده و بهمنیار واحدی پور

محمود صادقی نماینده تهران در توئیتی مدعی شد: نرخ تایید صلاحیت برای انتخابات مجلس توسط واسطه ها تا ۴ میلیاردتومان افزایش یافته است!

با وجود اینکه حدود دو هفته تا شروع رسمی تبلیغات انتخابات مجلس شورای اسلامی باقی است برخی سایت ها و کانال های تلگرامی اقدام به انتشار مطالبی در حمایت از برخی کاندیداها کرده اند که مصداق تبلیغات پیش از شروع تبلیغات است.

شهر جم از معضل سرویس های بهداشتی و حمام عمومی رنج می برد.
با نزدیک شدن به پایان سال و آغاز مسافرت های نوروزی، شهر جم به عنوان یکی از مقاصد گردشگری با کمبود و نامناسب بودن سرویس های بهداشتی مواجه است و سرویس بهداشتی بسیاری از مراکز تجاری شهر هم برای شهروندان و مسافران غیر قابل استفاده است.

 

سفر رئیس جمهور به جنوب بوشهر و فارس؛ شاید وقتی دیگر

طبق خبرهای منتشره؛ قرار بود در روزهای گذشته رئیس جمهور روحانی به جنوب استان بوشهر سفر کند اما این سفر لغو شد و حالا شنیده شده برای سفر رئیس جمهور زمان دیگری تعیین نشده است. قرار بود در این سفر، طرح توسعه اسکله کنگان کلنگ زنی شود.

 

ادعای مدیر عامل منطقه ویژه پارس: عسلویه ۶۰۰ بیکار داشته که ۳۰۰ نفر از آنان از دی ماه سال ۹۷ تا شهریور ۹۸ جذب شده اند و ۳۰۰ بیکار دیگر در عسلویه باقی مانده است که امیدواریم در سال آینده این رقم به صفر برسد.

۱۷۰ نیروی بومی اخراجی منطقه ویژه پارس که در روندی غیر قانونی استخدام شده بودند با پیگیری های الماسی نماینده جنوب استان و موسوی مدیر عامل منطقه ویژه پارس مجددا مشغول به کار شده اند. تعدادی از این نیروها به بیمارستان توحید جم انتقال یافته اند.

 

بخشدار مرکزی جم از اجرای طرح روستای پاک و بدون زباله برای اولین بار در استان بوشهر خبر داده است. وی گفته: روستای آبگرمک شهرستان جم به عنوان روستای پایلوت اجرای طرح انتخاب شده است.
طاهره عبدالهی همچنین از تجهیز تمام روستاهای بخش مرکزی به دوربین های مداربسته برای مقابله با سرقت خبر داده و گفته: این طرح به همراه گشت های محله با همکاری دهیاران اجرایی می شود.

 

بیمارستان توحید جم توسعه می یابد
فرماندار جم گفته: بیمارستان توحید جم برای ارائه خدمات بیشتر و بهتر به مراجعان با تامین اعتبار ۲۲ میلیارد تومانی شرکت پالایش گاز فجر جم توسعه می یابد.

 

پارک های کنگان جولانگاه موتور سواران!
امواج نیوز از گلایه های شدید مردم به حضور موتورسواران در پارک های شهر کنگان خبر داده و گفته: هفته گذشته یک کودک دوچرخه سوار به علت تصادف با موتور سیکلت در پارک مصدوم شده است.

پرداخت عوارض آلایندگی عسلویه در انتظار تصمیم کمیته توزیع آلایندگی؛
پس از کش و قوس های فراوان در خصوص نحوه توزیع عوارض آلایندگی عسلویه، همچنان پرداخت عوارض آلایندگی به شهرستان های متاثر متوقف است و تصمیم گیری جدید کمیته توزیع عوارض آلایندگی برای منحصر کردن آلایندگی به دریا هم با اعتراض در سایر شهرستان ها مواجه شده است.
استاندار بوشهر دستور بازبینی مجدد نحوه توزیع را صادر کرده اما مشخص نیست این موضوع چه زمانی به سرانجام می رسد. بخش زیادی از فعالیت عمرانی شهرداری ها و دهیاری ها به توزیع عوارض آلایندگی گره خورده است.

لینک کوتاه : https://avayebushehr.ir/?p=10941

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در آوای بوشهر منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.