به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان جم، به منظور سهولت دسترسی مردم جهت ارائه نظرات، پیشنهادات و انتقادات به جا و سازنده ایشان از وضعیت ارائه خدمات بهداشتی درمانی در ستاد شهرستان، مراکز بهداشتی درمانی و خانه های بهداشت و همچنین رعایت طرح تکریم ارباب رجوع، سامانه رسیدگی به نظرات مردمی با شماره ۳۰۰۰۲۳۵۱۱۹۱۹۱۹، افتتاح گردید. مسئول روابط عمومی شبکه بهداشت همچنین خاطر نشان کرد، کلیه شهروندان گرامی از این پس می توانند با ارسال یک پیامک به شماره فوق الذکر، موضوعات مورد نظر خود را با روابط عمومی این سازمان مطرح نمایند تا نسبت به پیگیری موارد مطرح شده، حتی المقدور و با توجه به امکانات موجود و حیطه وظایف سازمان، اقدام لازم به عمل آید. وی همچنین خاطرنشان کرد، از آنجایی که تامین سلامت مردم یک رسالت بین بخشی است، لکن برخی از مشکلات و چالشهای موجود، همکاری سایر ارگانها و سازمانهای ذیربط را می طلبد تا با سرمایه گذاری و همفکری در این امر، نسبت به ارتقاء روزافزون سلامت مردم کوشا باشیم.
راه اندازی سامانه رسیدگی به نظرات مردمی شبکه بهداشت و درمان شهرستان جم
آوای جم: سامانه رسیدگی به نظرات، پیشنهادات و شکایات مردمی شبکه بهداشت و درمان شهرستان جم، راه اندازی شد.
لینک کوتاه : https://avayebushehr.ir/?p=1437