• امروز : پنج شنبه - ۳ آبان - ۱۴۰۳
  • برابر با : 21 - ربيع ثاني - 1446
  • برابر با : Thursday - 24 October - 2024
13

افتتاح دفتر صدا و سیما در عسلویه و چند پرسش / جای شبکه تخصصی صنعت در تلویزیون خالی است

  • کد خبر : 19214
  • 23 آذر 1402 - 15:07
《 دفتر صدا و سیمای مرکز بوشهر در شهرستان عسلویه راه اندازی می شود》 این خبری بود که روابط عمومی سازمان منطقه ویژه انرژی پارس به نقل از مدیرعامل این سازمان منتشر کرد.

به گزارش آوای بوشهر؛ سخاوت اسدی هدف از راه اندازی این دفتر را تولید و ضبط برنامه های تلویزیونی جهت انعکاس خدمات و تلاش های کارکنان حوزه صنعت دانسته و قرار است با هزینه مجتمع های گاز و پتروشیمی مستقر در منطقه، امکانات و نیازهای این دفتر تامین و در عسلویه آغاز به کار کند.

استقرار نمایندگی صدا و سیما در حوزه جنوب اقدامی ارزشمند است ولی چند پرسش در این خصوص مطرح می شود.

اول؛ این دفتر قرار است تنها به تولید و ضبط برنامه های حوزه صنعت، آن هم، همسو با نگاه مدیرعامل منطقه ویژه بپردازد و چه کسانی قرار است سیاست های آن را تعیین کنند؟

دوم؛ چه تضمینی است که امکانات و وسایل خرید شده از کیسه صنعت، بعدها به مرکز استان منتقل و یا جایگزین با دستگاه های مستعمل و گاها بی کیفیت مرکز بوشهر نشود؟!

سوم؛ پس از استقرار این دفتر در عسلویه، صرفا برنامه ها در حوزه‌ی صنعت تولید شده یا مسائل و مشکلات چهار شهرستان جنوبی استان نیز از این دفتر منعکس می شود؟!

چهارم؛ در این تفاهم نامه، بندی در خصوص خرید دستگاه اس ان جی برای پخش زنده برنامه های جنوب استان و بازی های تیم فوتبال پارس جنوبی از صدا و سیمای استان گنجانده شده یا صرفا این دفتر قرار است اتاقی برای ارسال فایل های ویدیویی باشد.

پنجم؛ بهتر بود به جای راه اندازی دفتر صدا و سیما، برای تاسیس مرکز صدا وسیمای عسلویه رایزنی می شد تا در کنار انعکاس پتانسیل ها و خدمات هزاران متخصص و کارگر شاغل در صنایع گاز و پتروشیمی؛ دیگر شاهد بی مهری های مرکز نشینان به چهار شهرستان جنوبی استان نباشیم.

در پایان امید می رود افتتاح این دفتر تنها برای نمایش اقدامات افرادی خاص در حوزه صنعت تاسیس نشده باشد و برنامه های فاخری در قامت نام بزرگ پارس جنوبی تولید شود.

لینک کوتاه : https://avayebushehr.ir/?p=19214

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در آوای بوشهر منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.