• امروز : سه شنبه - ۱ آبان - ۱۴۰۳
  • برابر با : 19 - ربيع ثاني - 1446
  • برابر با : Tuesday - 22 October - 2024
8

تکاپو برای حذف شرکت پیشگام در مسئولیت اجتماعی از شورای راهبردی پتروشیمی ها/ از میزبانان صنعت انتقام می گیرند؟!

  • کد خبر : 20821
  • 06 خرداد 1403 - 15:06
حذف پازارگاد از شورای راهبردی پتروشیمی ها، آخرین تیر بر پیکر نیمه جان تعهدی به نام مسئولیت اجتماعی صنعت است و پس از آن رسما باید منتظر نگاه از بالا به پایین صنعت به مردم، مشابه آنچه در گذشته بود، باشیم.

شورای راهبردی پتروشیمی های منطقه پارس که چند سال پیش برای یکپارچگی و وحدت پتروشیمی ها در اجرای مسئولیت اجتماعی و نیز همگرایی بیشتر در عرصه های فرهنگی اجتماعی شکل گرفت رفته رفته دارد از اهداف اصلی اش دورتر و دورتر می شود.

به گزارش آوای بوشهر؛ طبق برخی شنیده ها، شورای راهبردی پتروشیمی های منطقه پارس که قریب یک سالی است با مدیریت مدیرعامل منطقه ویژه پارس اداره می شود در گام اول ریاست و دبیری این شورا را از خانواده پتروشیمی ها گرفت و حالا تصمیم دارد تا شرکت عملیات غیرصنعتی پازارگاد که پیشگام در عرصه اجرای مسئولیت های اجتماعی در استان و تعامل همه جانبه با مردم و مسئولان استان است را از این شورا حذف کند!

شرکت عملیات غیرصنعتی پازارگاد با مدیریت محمد مجاور شیخان به عنوان مدیرعامل و مشاور علی عسکری مدیرعامل هلدینگ خلیج فارس، طی سالیان اخیر تواسته بود فضای همدلانه میان صنعت و میزبانان را گسترش دهد و از این جهت، مجموعه مدیریت استان، بارها اقدامات پازارگاد در همگامی و همراهی با مردم و مشارکت در برنامه های متعالی فرهنگی اجتماعی را ستایش کرده اند.

اکنون که کشور نیازمند همدلی و وحدت می باشد تکاپوی برخی اعضای شورای راهبردی منطقه پارس برای ایجاد تفرقه در پایتخت اقتصادی ایران معلوم نیست با چه هدفی دنبال میشود.

به نظر می رسد تلاش برای حذف پازارگاد از معادلات شورای راهبردی پتروشیمی های منطقه پارس، بیش از آنکه بر مبنای کار کارشناسی در راستای افزایش تعاملات صنعت و مردم باشد در راستای انتقام از میزبانان صنعت است که پازارگاد را بیش از سایر شرکت ها در کنار خود و همراه و همگام می دیدند.

حذف پازارگاد از شورای راهبردی پتروشیمی ها، آخرین تیر بر پیکر نیمه جان تعهدی به نام مسئولیت اجتماعی صنعت است و پس از آن رسما باید منتظر نگاه از بالا به پایین صنعت به مردم، مشابه آنچه در گذشته بود، باشیم.

لینک کوتاه : https://avayebushehr.ir/?p=20821

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در آوای بوشهر منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.