• امروز : سه شنبه - ۱ آبان - ۱۴۰۳
  • برابر با : 19 - ربيع ثاني - 1446
  • برابر با : Tuesday - 22 October - 2024
5

حذف پتروشیمی آریاساسول و پارس از کمیته اجرایی شورای راهبردی پتروشیمیی های منطقه پارس

  • کد خبر : 21014
  • 23 خرداد 1403 - 9:22
آوای بوشهر: صبح امروز در جلسه اي كه در غيات معاون وزير نفت و مدير عامل شركت ملي صنايع پتروشيمي به ميزباني پتروشيمي كاويان برگزار شد و پتروشيمي بزرگ آرياساسول و پارس از كميته اجرايي شوراي راهبردي پتروشيمي هاي منطقه پارس حذف شدند.

روز گذشته در جلسه ای که در غیات معاون وزیر نفت و مدیر عامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی به میزبانی پتروشیمی کاویان برگزار شد و پتروشیمی بزرگ آریاساسول و پارس از کمیته اجرایی شورای راهبردی پتروشیمی های منطقه پارس حذف شدند.

این جلسه که قرار بود به ریاست مرتضی شاه‌میرزایی معاون وزیر و مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی برگزار شود و بر اساس نظام نامه دبیرخانه مسئولیت اجتماعی شرکت ملی صنایع پتروشیمی رییس و دبیر شورای راهبردی پتروشیمی های منطقه پارس انتخاب شود به دلیل جلسه اضطراری معاون وریز به زمان دیگری موکول شد.

طبق گفته یک منبع آگاه در دبیرخانه مسئولیت اجتماعی شرکت ملی صنایع پتروشیمی به زودی و با حضور مرتضی شاه‌میرزایی معاون وزیر و مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی در راستای قانونمند کردن فعالیت شورای راهبردی منطقه پارس و استفاده از توان و ظرفیت شرکت های نفت، گاز و پتروشیمی مجمع شورای راهبردی با حضور کلیه ی مدیران عامل شرکت های مستقرر در منطقه تشکیل و رییس و دبیر شورای راهبردی پتروشیمی های منطقه پارس انتخاب می شود.

لازم به ذکر است در اسفند ماه ١۴٠٢ با حکم مرتضی شاه‌میرزایی معاون وزیر و مدیرعامل شرکت ملی صنایع  رییس شورای راهبری پتروشیمی های ماهشهر و پتروشیمی منطقه مکران مشخص و فقط رییس شورای راهبردی منطقه پارش مشخص نشده که طبق برخی شنیده ها قرار است در روزهای اتی مجمع قانونی تشکیل و رییس شورا منصوب شود تا فعالیت نظامند در جنوب استان بوشهر انجام شود.

لینک کوتاه : https://avayebushehr.ir/?p=21014

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در آوای بوشهر منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.